محموله حشیش و تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در سربیشه کشف شد

جانشین فرمانده انتظامي استان گفت: در بازرسی از يك خودروی پیکاپ در شهرستان سربیشه ۴۶۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد افیونی از نوع ترياك و حشيش كشف شد. 

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ حسن شجاعی نسب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه اخباری مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی این شهرستان دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

وي بيان کرد: ماموران هنگام کنترل محورهای فرعي در شهرستان سربیشه به یک خودروي پیکاپ كه با سرعت در حال حركت بود، مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ايست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: راننده پیکاپ به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب کردند و پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی، قاچاقچيان مواد مخدر عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو با ۲ دستگاه موتورسیکلت راه پاک کن با استفاده از پستی و بلندی منطقه از صحنه متواری شدند.

شجاعی نسب با بیان این که تحقیقات پلیس برای دستگیری قاچاقچیان متواری شده ادامه دارد؛ تصریح کرد: ماموران در بازرسي از خودروی پیکاپ ، ۴۱۷ کیلو تریاک و ۵۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع این عملیات بیش از ۴۶۷ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف شده است؛ خاطرنشان كرد: برخورد نيروي انتظامي با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سركشي به برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی نخواهد داد.

انتهای پیام / ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جلوگیری از ورود حدود یک تن مرفین به استانهای دیگر

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها