دشمن روی تخریب فرهنگ ملت ایران اسلامی تمرکز کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن امروز از همه راه های زمین گیر شده و بیشتر بر روی تخریب فرهنگ ملت ایران اسلامی تمرکز کرده است.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با اعضای ستاد یادواره شهدای شهرستان بشرویه اظهار کرد: فتح خرمشهر همه معادلات نظامی دشمن را خنثی کرد و امام راحل فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم با فرهنگ شهرستان بشرویه از جهت ایمان، صداقت و دیانت جایگاه خاصی دارند و در طول تاریخ توانسته اند این جایگاه را حفظ کنند، گفت: این نسخ از مردم در پای کلمه توحید مقاومت و به شهادت رسیدند.

وی با تأکید بر اینکه بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب حفظ یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، عنوان کرد: شهادت هدف نیست بلکه در راه هدف است و هرگز نمی میرد و این مهم است.

عبادی با اشاره به اهمیت دین خدا، تصریح کرد: اولیای الهی باید فدای دین شود چون هدف اصلی دین خداست.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: تفکر ایستادگی و مقاومت و دفاع از دین، دشمن را سر جایش می نشاند و این هم مثل شهادت اثرگذار است و در برخی روایات آمده است کسی که در رزمایش ها و در حال آمادگی برای مقابله با دشمن به فیض بزرگ شهات نائل شود، اجر و پاداشش از شهادت در میدان مبارزه بیشتر است.

وی با اشاره به آوازه مقاومت ملت ایران در سطح دنیا، بیان کرد: دشمن در طی این ۴۳ سال در همه صحنه ها با جمهوری اسلامی ایران جنگیده است و با یأس و ناامیدی دچار عقب نشینی شده است.

عبادی گفت: مقاومت کشورهای منطقه در مقابل استکبار از برکات مرکز مقاومت انقلابی ایران اسلامی است و امروز یک مسئله جدی است و در گذر زمان جدی‌تر هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید   حضور 5000 نوجوان عاشورایی خراسان جنوبی در سوگواره احلی من العسل

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بشریت گرفتار وحشی های غرب امنیت خود را از دست داده است، عنوان کرد: تا امریکا و انگلیس باشد وضعیت بشر همین است و این مستکبران منشاء جنگ و فتنه در سطح دنیا هستند.

وی افزود: دشمن از همه راه های زمین گیر شده و امروز بیشتر بر روی تخریب فرهنگ ملت ایران اسلامی تمرکز کرده است.

عبادی با بیان اینکه فرهنگ مردم استان خراسان جنوبی و منطقه بشرویه ویژه است، تصریح کرد: اما ملاحظه کردید که در سال های گذشته که نفوذی ها به نحوی می توانستند ضربه فرهنگی بزنند آماج حملات فرهنگی در منطقه شما بود چون فرهنگ آن پررنگ‌تر بود و آنها هم با صراحت می گفتند ما برای تغییر فرهنگ آمدیم.

امام جمعه بیرجند خطاب به مسئولان شهرستان بشرویه، بیان کرد: امروز هماهنگی قوای سه گانه و مردم و نظام، فرصت طلایی است که توصیه می کنم بیش از هر چیز به فرهنگ و حفظ آن بیاندیشید.

پایان پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها