واکنش عضو کمیسیون امور داخلی کشور به اتفاقات جشنواره فیلم کن/ به‌نام هنر، ارزش‌های اسلامی و ایرانی را تحقیر کردند

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  اسلام آمریکایی غم مردم را نمی‌خورد در حالی که اسلام محمدی غمخوار مردم است گفت: در جشنواره فیلم کن به نام هنر، ارزش‌های اسلامی و ایرانی را تحقیر کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین خسروی اسفزار صبح امروز در جمع کارکنان پایگاه هوایی با اشاره به وحدت موجود در میان نیروهای مسلح اظهار داشت: آنچه امروز سبب موفقیت‌های روزافزون نیروهای مسلح شده نشات گرفته از اتحاد و انسجام موجود است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در بخش دیگری از سخنان خود درباره جراحی اقتصادی کشور عنوان کرد: عده‌ای درباره اجرای این طرح در جناح دشمن قرار دارند و ما از این افراد انتظار دوستی داشتیم و همه باید همدیگر را کامل کنیم نه اینکه دنبال مُچ‌گیری باشیم.

خسروی با اشاره به دیدار با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری هرگاه صحبتی داشتند جامع و کامل بوده و آنچه سیاست‌مداران دنیا در آینه نمی‌بینند مقام معظم رهبری در خِشت خام می‌بینند.

وی با بیان اینکه علت وجود مشکلات این است که به سخنان مقام معظم رهبری عمل نمی‌شود افزود: باید انقلاب اسلامی و مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری را درک کنیم و سرمایه‌های خود را بشناسیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسلام آمریکایی غم مردم را نمی‌خورد و اسلام محمدی غمخوار و همدم مردم است. اسلام آمریکایی را در عربستان می‌توانید مشاهده کنید و اسلام ناب این است که فردی همچون حاج قاسم سلیمانی تربیت می‌کند و برای کمک به مظلومان به کشورهای مختلف می‌فرستد. در جشنواره فیلم کن دیدید که به نام هنر، ارزش‌های اسلامی و ایرانی را تحقیر کردند.

وی اظهار داشت: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری دوران بزن و در رو گذشته است و اینکه پهپاد 200 میلیون دلاری آمریکا و دو کشتی یونانی را می‌گیریم نشانه هم افزایی نیروی اطلاعاتی قوای مسلح است.

بیشتر بخوانید   شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو - چهارشنبه ۸ آبان 98

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین در دیدار با مدیریت بیمارستان میلاد بیرجند نیز افزود: برای رفع مشکلات بیمارستان میلاد حداقل پنج جلسه برگزار شده و مقرر شده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مدیرکل بیمه سلامت استان جلسه‌ای در استانداری برگزار کنند که این جلسه برگزار و نتیجه، حضور و کمک کردن پزشکان متخصص در بیمارستان میلاد بود.

خسروی عنوان کرد: از جمله مشکلات بیمارستان میلاد بحث ملکی شدن، نیروی انسانی و قرار گرفتن آن زیر نظر تامین اجتماعی است که باید پیگیری برطرف شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از عوامل بیمارستان میلاد برای پیگیری و رفع مشکلات این بیمارستان درخواست می‌شود نامه ای به مجمع نمایندگان استان بنویسند تا از مرکز پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه مسائل باید اولویت‌بندی شود بیان کرد: یکی از مشکلات این است که مسائل اصلی ضایع و به فرعیات توجه شود پس پیگیری و حل مسائل باید بر اساس اولویت باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 104

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها