انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت برق و صنایع خراسان جنوبی به منظور پایداری شبکه برق

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم نامه بین شرکت برق و صنایع به منظور پایداری شبکه برق در فصل گرما خبر داد

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی دادگر در حاشیه جلسه هفتگی گذر از پیک که به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور مدیر عامل شرکت توانیر برگزار شد اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان برای عبور از شرایط سخت تابستان امسال با همراهی و همیاری مشترکین، صنایع و کشاورزان استان آمادگی کامل دارد.

وی با تشکر از اداره صمت و شهرک‌های صنعتی برای همکاری خوب آنها در تابستان‌های گذشته، افزود: با توجه به مصرف برق بالای صنایع و وجود کارخانه‌های بزرگی چون کویرتایر، نساجی فردوس، منیزیوم سربیشه و سیمان قاین کنترل مصرف صنایع برای گذر از پیک تابستان ضروری است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم نامه بین شرکت برق و صنایع به منظور پایداری شبکه برق در فصل گرما خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده که صنایع واقع در شهرک‌های صنعتی یک روز را تعطیل و صنایع خارج از شهرک صنعتی ۳۰ درصد بار خود را کاهش دهند و صنایع بزرگ با ۵۰ درصد ظرفیت خود کار کنند.

دادگر گفت: در سال‌های گذشته شاهد همکاری خوب صنایع به عنوان یکی از مصرف کنندگان عمده انرژی برق در استان در ایام پیک بار بودیم که امیدواریم امسال هم شاهد این همکاری باشیم تا تابستان بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم.

عباس جرجانی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه با تشکر از برنامه‌ها و فعالیت های شرکت برق برای حمایت از صنایع، افزود: این سازمان برای همکاری با شرکت برق برای گذر از پیک بار تابستان و کنترل مصرف برق صنایع  آمادگی کامل دارد.

بیشتر بخوانید   توزیع 900 هزار لیتر بنزین با کارت اضطراری جایگاه‌های خراسان جنوبی

وی با تاکید بر برگزاری هرچه بیشتر جلسات هماهنگی به منظور کنترل پیک بار تابستان گفت: برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته باید به گونه‌ای باشد که هیچ گونه خللی در تولید و فعالیت صنایع استان ایجاد نشود و از وارد کردن هرگونه خسارت به آنها جلوگیری شود.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش‌های شبانه روزی وزارت نیرو در کشور و شرکت توزیع نیروی برق در استان و همکاری سایر ارگان‌ها، صنایع، کشاورزان و مردم استان تابستان امسال را بدون هیچ گونه محدودیت در تامین برق پایدار استان پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها