طرح واکنش سریع راهداری خراسان جنوبی با حضور ۲۱۵ راهدار اجرا شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای طرح واکنش سریع راهداری در این استان با فعالیت ۲۱۵ نیروی راهدار در این طرح خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، اسداله جلال زاده با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح واکنش سریع راهداری در این استان همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد امام رضا(ع) از ۱۱ خرداد ماه آغاز شد.

وی افزود: ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری، اولویت دهی به نیازهای ضروری تامین ایمنی راه ها، افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای و نظارت مردمی در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم از اهداف مهم این طرح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نحوه انعکاس مشکلات از طریق سامانه ۱۴۱ است، تصریح کرد: با ایجاد این شبکه هموطنان و به ویژه رانندگان حرفه ای می توانند موارد نیازمند اقدام سریع شامل؛ مشکلات اولویت دار مرتبط با ایمنی در جاده ها با رویکرد اقدامات سریع، موثر و زود بازده را گزارش کنند.

وی یادآور شد: موضوعات قابل گزارش در فاز اول اجرای این طرح مواردی از جمله لکه‌گیری و اصلاح چاله‌ها و موانع مخاطره‌آمیز، پاکسازی و شست‌وشو و رفع نقص تابلوها و علائم موجود، تکمیل علائم در پیچ‌ها و قوس‌های تند و علائمی که خسارت دیده‌اند و آشکارسازی تقاطع ها به جهت ایمن‌سازی مسیرها است.

جلال زاده تاکید کرد: روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها موظفند با به کارگیری نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزات موجود و همچنین ظرفیت اکیپ‌های امانی و پیمانی راهداری و راهدارخانه‌ها و گشت‌های راهداری و ترابری، نسبت به اجرای مفاد این طرح اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در ۱۱ شهرستان استان با حضور ۲۱۵ راهدار با بیش از ۱۸۶ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید   راهداری خراسان جنوبی رتبه دوم کشور در حوزه ایمنی و ترافیک کسب کرد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها