اجرایی نشدن دستور رهبری برای انتقال کامل پادگان ۰۴ بیرجند زیبنده نیست

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه اجرایی نشدن دستور رهبری برای انتقال کامل پادگان ۰۴ بیرجند پس گذشت ۲۳ سال زیبنده نیست، گفت: پیگیری هایی برای نهایی شدن این موضوع در حال انجام است.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران درباره پیگیری موضوع اراضی پادگان قدیم ۰۴ اظهار کرد: باید اعتراف کرد که این همه طولانی شدن اجرای فرمان مقام معظم رهبری  زیبنده نظام اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه تغییر و تحولات دولت ها نیز زمان را برای اجرای این موضوع گرفته است، افزود: به عنوان مثال در ۲۵ ماهی که از خدمتگزاری بنده در مجلس شورای اسلامی می گذرد، سه نفر استاندار داشته ایم که هر مسئولی تا بر اوضاع استان مسلط شود بخشی از زمان می گذرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حتی المقدور انتقال کامل پادگان ۰۴بیرجند به خارج از شهر را به مسئولان یادآوری کردم که باید هر چه سریعتر نهایی شود.

خسروی اسفزار با بیان اینکه فروردین امسال در دیدار با فرمانده ارشد آجا در خراسان‌ جنوبی تبادل نظراتی در این خصوص انجام شد، تصریح کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم با همکاری استانداری خراسان جنوبی با جدیت مسئله نهایی شدن پادگان ۰۴ پیگیری می شود و بنده نیز به عنوان خدمتگزار مردم تلاش کردم هم افزایی و وحدت رویه در پیگیری ها با مسئولان استان داشته باشم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در اواخر سال ۱۴۰۰ نیز مسئله طولانی شدن خروج پادگان ۰۴ از داخل شهر بیرجند را از تریبون عمومی مجلس کردم.

وی به برگزاری آخرین جلسه ای که مسئولانی استانداری، شورای شهر، مدیرکل راه و شهرسازی و فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با سفر به تهران پیرامون این موضوع با نماینده ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با پیگیری هایی که جمعه ۲۷ خرداد ماه از معاونت عمرانی استانداری خراسان جنوبی داشتم، مقرر بود که شنبه ۲۸ خرداد جلسه ای برای نهایی شدن این موضوع در استانداری برگزار شود و اگر این مسئله هر چه سریعتر در دولت سیزدهم نهایی شود و به نتیجه برسید نقطه نورانی در کارنامه دولت ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید   رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی منصوب شد

منبع: خاورستان

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها