روشنایی معابر درون و برون شهری خراسان جنوبی تعدیل می‌شود

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از تعدیل روشنایی معابر درون شهری، برون شهری و پارک‌های استان در راستای مدیریت مصرف برق در پیک بار تابستان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، هادی منصوریان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با تشریح برنامه ‌ا و اقدامات شرکت برق استان برای گذر از پیک بار تابستان، اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل گرما و ورود سیستم‌های سرمایشی به مدار و به طبع آن افزایش مصرف برق در استان، اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف به منظور حفظ پایداری شبکه‌های برق پیش‌بینی شده است.

وی به همکاری ادارات حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری‌ها به منظور تعدیل روشنایی معابر برون شهری و پارک‌ها و فضاهای سبز استان اشاره  کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون کاهش مصرف روشنایی ۸ هزار و ۶۷۵ چراغ درون شهری، سه هزار و ۵۰۰ چراغ بین شهری و سه هزار و ۵۳۸ چراغ در پارک‌ها و فضاهای سبز به منظور پایداری جریان برق در استان انجام شده است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی کاهش ساعت کاری ادارات، اختصاص پاداش به مشترکان کم مصرف، رایگان شدن برق چاه‌های کشاورزی در صورت همکاری با شرکت برق و انعقاد تفاهم نامه همکاری با صنایع را از دیگر برنامه‌های صورت گرفته به منظور حفظ پایداری شبکه برق در فصل تابستان عنوان کرد.

منصوریان ضمن تاکید بر فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم با روش‌های مدیریت مصرف، گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی،  تریبون‌های نماز جمعه و جماعت و همچنین همکاری با سایر نهادها و ادارات از جمله بسیج، آموزش و پرورش و صداوسیما به منظور نهادینه کردن فرهنگ درست مصرف کردن در جامعه ضروری است.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   زغال سنگ طبس واحد صنعتی سبز کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها