استاندار خراسان جنوبی گفت: “نجمه خدمتی” یک ظرفیت برای خراسان جنوبی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: “نجمه خدمتی” یک ظرفیت برای خراسان جنوبی و ایران است و مورد توجه ویژه ما قرار خواهد گرفت.

به گزارش ” پیام خاوران “ جواد قناعت عصر امروز  با بیان این مطلب در دیدار نجمه خدمتی و خانواده این ملی پوش خراسان جنوبی اظهار داشت: وظیفه ماست که جوانان نخبه استان در عرصه‌‌های مختلف را مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه به هدف زدن در رشته تیراندازی، حسی عالی و قابل وصف نیست، اضافه کرد: نجمه خدمتی در مسابقات بین المللی، آسیایی و ملی مدال‌های رنگارنگی را کسب کرده که مایه افتخار خراسان جنوبی است.

استاندارخراسان جنوبی با اشاره به اینکه از کشور، خاک و وطن در مبانی دینی به عنوان ناموس یاد می‌کنند، اضافه کرد: عرقی که ما ایرانیان نسبت به خاک و وطن داریم، خیلی ارزشمند است.

قناعت با ذکر این نکته که خاک و وطن، هستی هر فرد ایرانی است و این نگاه در دیدگاه خانواده و خود نجمه خدمتی وجود دارد، تصریح کرد: این ورزشکار بین المللی دارای خانواده مذهبی و ایرانی اصیل است که تاکنون تمام مشکلات سد راه پیشرفت خود را تحمل کرده است.

وی بیان کرد:هفته آینده جلسه‌ای با محوریت شخص استاندار و سایر مسئولان متولی برگزار خواهد شد و مشکلات و موضوعات مطرح شده در این دیدار مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا بخشی از انتظارات را برآورده کنیم و از شرمندگی این ورزشکار بین المللی استان دربیایم، در این خصوص حتماً کمک‌ های لازم را خواهیم  کرد.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران تیرانداز نیازمند ثبات و آرامش درونی هستند، اضافه کرد: تیراندازی یک ورزش روحی و روانی است، اینکه کسی بتواند در این رشته به هدف بزند، کار سنگین و سختی است و باید فرد حتماً از شاخص‌های روحی و روانی بالایی برخوردار باشد تا بتواند در کسری از ثانیه به هدف بزند که نجمه خدمتی دارای اینگونه روحیه‌ای است.

بیشتر بخوانید   بهره برداری از پروژه تأمین برق اضطراری با دیزل ژنراتور در مدیریت بانک سپه خراسان جنوبی

نجمه خدمتی، ملی پوش خراسان جنوبی هم در این دیدار گفت: پدر و مادر و همسرم مهمترین حامیان من تاکنون بوده‌اند و مشکلات زیادی در مسیر راهم وجود دارد.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها