کارخانه گچ نهبندان به بخش خصوصی واگذار شد

در جلسه ای با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، طرح واگذاری کارخانه گچ نهبندان در مذاکره با بخش خصوصی کلید خورد.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد اشرفی صبح امروز در این جلسه که با حضور سرپرست  فرمانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نهبندان و سرمایه گذاری بخش خصوصی برگزار شد اظهار داشت: باید در مرحله اول این طرح به صورت مشارکتی پیش برود و در غیر این صورت برای واگذاری، نیاز به ترک تشریفات و طی مراحل اداری کامل است.

وی تصریح کرد: تلاش بر این است که از واحدهای تولیدی حمایت کنیم و  از این رو در صورتی که نیاز باشد در جلسه ستاد تسهیل استان طرح موضوع خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری نهبندان نیز در این جلسه گفت: انتظار می‌رود  واگذاری کارخانه گچ نهبندان  برای شهرستان و مردم، ارزش افزوده به همراه داشته باشد.

ایروانی اظهار داشت: از بخش خصوصی انتظار می‌رود با استقرار بخشی از صنعت فرآوری در محل کارخانه، به نیازهای اجتماعی و اشتغال شهر نهبندان پاسخگو باشد.

وی تأکید کرد: مشارکت و یا واگذاری کامل کارخانه گچ به نفع سرمایه گذار است چرا که در هر صورت عواید آن در شهر سرمایه گذاری خواهد شد و از این رو سرمایه گذار از آن بهره مند می‌شود.

کشاورز یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذار هم متذکر شد: آمادگی سرمایه گذاری در محدوده‌های معدنی استان و شهرستان را داریم و چنانچه ذخیره مناسبی هم داشته باشیم قطعاً کارخانه فرآوری نیز ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیش بینی افزایش سرعت وزش باد در خراسان جنوبی طی ۴۸ ساعت آینده

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها