راهیابی ورزشکاران خراسان جنوبی به تیم‌های ملی

با درخشش ورزشکاران خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور زمینه راهیابی ووشوکار و بوکسور استان به اردوی‌های تیم ملی فراهم شد.

به گزارش “پیام خاوران“، در مسابقات قهرمانی ووشو انتخابی تیم ملی ملی ورزشکار خراسان‌جنوبی خوش درخشید.

امیرعلی سلیمانی در وزن ۴۵ کیلوگرم این ماراتن ملی با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

مسابقات قهرمانی ووشو انتخابی تیم ملی با حضور ۳۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی تهران در آکادمی ملی ووشو برگزار شد که از خراسان جنوبی امیرعلی سلیمانی، امیرحسین عباسی، آرتا حسنی، سید احسان سامری و 
آرسام صادقی با مربیگری نوید خرمشاد و سرپرستی محسن فلاحی‌نسب روی تشک رفتند.

روز طلایی رزمی کاران خراسان جنوبی 

تیم منتخب کمیته رزمی کیک جیتسو خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی یزد موفق به کسب ۶ مدال طلایی این دوره از رقابت‌ها شد.

در رشته دفاع شخصی بزرگسالان این ماراتن ملی سعید جعفری، امیر حسین چهکندی نژاد، رضا سعادت نژاد، مهران اسماعیلی و محمد مهدی عباسی با گردن آویز طلا بر سکوی نخست اوزان خود ایستادند.

در رشته سلاح سرد نوجوانان مسابقات قهرمانی انجمن‌های ورزش‌های رزمی کشور نیز علی عباسی با مربیگری شیهان سعید جعفری و سرپرستی سنسی امیر حسین چهکندی نژاد به نشان طلای این رقابت‌ها دست یافت.

راهیابی بوکسور خراسان‌جنوبی به تیم ملی

سی و یکمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۰۱ نفر به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت به میزبانی خراسان رضوی در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

در وزن ۵۴ کیلوگرم این ماراتن ملی مصطفی رستمی‌مقدم از خراسان‌جنوبی با غلبه بر حریفان قدر خود با مدال رنگی نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و به اردوی تیم ملی راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید   بهره برداری از 73 طرح در خراسان جنوبی ارمغان دهمین روز از دهه فجر

در مسابقات قهرمانی بوکس کشور انتخابی تیم ملی از خراسان‌جنوبی مصطفی رسانی مقدم، محمدرضا محمدی، مهدی دلاکه و حسین میرزا علی کاشرفی  با مربیگری حبیب اله قاسمی و سرپرستی محمد خزاعی منفرد به مصاف رقیبان خود رفتند.

منبع: فارس

انتهای‌پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها