بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوسف امسال به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان پس از ۱۳ سال که از شروع طرح می‌گذرد ‌ تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدعلی ایمانی در جلسه بررسی زیرساخت‌های بیمارستان در دست احداث شهر خوسف با اشاره به اینکه این بیمارستان یکی از اولویت‌های بسیار مهم شهرستان است، اظهار داشت: در سفر استاندار نیز مصوبات بسیار خوبی برای تکمیل این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان پس از ۱۳ سال که از شروع طرح می‌گذرد ‌ تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ایمانی، میزان پیشرفت فیزیکی این بیمارستان را ۷۷ درصد اعلام کرد و افزود: اکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان خوسف در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: همزمان با تکمیل ساختمان بیمارستان بحث تامین تجهیزات و نیروی انسانی در دست اقدام است که همزمان با تکمیل ساختمان این بیمارستان، زمینه راه‌اندازی کامل آن فراهم شود.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف هستند طی دو هفته آینده برای ایجاد زیرساخت‌های خدماتی بیمارستان از جمله آب، برق، گاز و تلفن پیش‌بینی‌های لازم انجام داده و در اسرع وقت متناسب با درخواست دانشگاه علوم پزشکی انشعابات بیمارستان را ایجاد کنند.

ایمانی یادآور شد: همه مدیران دستگاه‌های دولتی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار پیگیر هستند تا این پروژه در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

سرپرست فرمانداری خوسف افزود: اعتبارات شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سال جاری نسبت به سیل گذشته بیش از ۲۱۰ درصد افزایش پیدا کرده و به میزان ۲۲ میلیارد ریال رسیده است.

وی اظهار داشت: در سفر استاندار نیز برای طرح توسعه بیمارستان دستور لازم صادر شد تا در افق بلند مدت نیز برای آن مشکلی  ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید   عملیات والفجر ۳ در بیرجند بازسازی شد‌

وی از تخصیص اعتبار برای تکمیل اورژانس روستای گُل بخش ماژان خبر داد و افزود: سه میلیارد ریال به طرح تخصیص داده شده است تا این دهستان نیز مجهز به اورژانس ۱۱۵ شود.

ایمانی گفت: در سفر استاندار برای تکمیل ساختمان مرکز بهداشت و آزمایشگاه مرکزی شهرستان ۱۰ میلیارد ریال اعتبار استانی و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار شهرستانی در نظر گرفته شده است تا هر چه سریعتر شاهد راه‌اندازی آن نیز باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها