نقش خبرنگاران درترغیب افکار عمومی به مشارکت برای اعتلا و آبادانی خراسان جنوبی ستودنی است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: نمی توان بر نقش رسانه در تحولات و ترغیب افکار عمومی به مشارکت در حوزه های مختلف و همراهی مدیران در پیگیری امور مرتبط با اعتلا و آبادانی جامعه چشم پوشید.

به گزارش ” پیام خاوران “ متن پیام  قاسم تنها  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بمناسبت روز خبرنگار به این شرح است.

باسلام و تحیات

امروز؛ خبرنگاری و اطلاع رسانی به جایگاهی بی بدیل در تنویر افکار عمومی در جهان معاصر دست یافته است و این جایگاه در حوزه های توسعه ای نیز چنان عمق پیدا کرده که نمی توان بر نقش رسانه در تحولات و ترغیب افکار عمومی به مشارکت در حوزه های مختلف و همراهی مدیران در پیگیری امور مرتبط با اعتلا و آبادانی جامعه چشم پوشید.

خراسان جنوبی، یک جامعه رسانه ای گسترده و خبرنگاران استان، خبرنگارانی بصیر، آگاه و پرتلاش در صحنه های مختلف خاصه در بحران های طبیعی و مقابله با بیماری کرونا در قریب ۲.۵ سال گذشته بوده اند و همواره با نقدهای منصفانه و ارایه مشورت های مشفقانه، مدیران را در پیمودن مسیر خدمت گزاری و آبادانی این استان یاری می رسانند.

از طرفی تقارن این روز با عاشورای حسینی (ع)، یادآور حرکت تاریخی، آگاهی بخش و ماندگار بزرگ پیام آور قیام کربلا، حضرت زینب (س) است که در سایه بصیرت و درک رسالت خویش، پیام عاشورا را برای تمامی نسل ها اطلاع رسانی نمود که والاترین سرمشق و الگو در این راستاست.

۱۷ مرداد که به مناسبت شهادت محمودصارمی، روز خبرنگار نامگذاری شده است، مجال مغتنم و مناسبی برای قدردانی از تلاش های این عزیزان است.

اینجانب؛ ضمن عرض تسلیت عاشورای حسینی، از تلاش های همه خبرنگاران متعهد و ساعی استان خراسان جنوبی، صمیمانه قدردانی می کنم و از خداوند بزرگ، برای همه خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه استان، توفیق و سربلندی مسالت دارم.

بیشتر بخوانید   نرم‌افزار سفیران سلامت در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

 قاسم تنها 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها