حمایت از صنایع بزرگ همچون کویرتایر، جزو تکالیف اجتماعی بانک ملی است

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک ملی ایران گفت: حمایت از صنایع دارای فروش بالای یک هزار میلیارد تومان همچون کویرتایر، جزو تکالیف اجتماعی بانک ملی است.

به گزارش “پیام خاوران” محمد نجف‌زاده ظهر امروز در بازدید از کارخانه کویرتایر اظهار داشت: رویه بانک ملی به این صورت است که شرکت‌هایی که فروش بالای هزار میلیارد تومان دارند با نظارت دو کارشناس و ایجاد معاونت بانکداری جامع در استان به صورت ویژه خدمات رسانی می‌شوند که شرکت کویرتایر از این دسته شرکت‌ها است.

وی با بیان اینکه که نگاه ما در بانک ملی، به صورت واقعی ملی است افزود: رویکرد جدید بانک ملی به هیچ وجه صرفا” سودآوری نیست بلکه به دنبال مسئولیت‌ها و تکالیف اجتماعی پیرامون خود است که کمک به صنایع و تقویت آن براساس بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و شعار سال که تولید، اشتغال آفرینی و دانش بنیان است اهتمام می‌ورزد.

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دوبانک ملی ایران بیان کرد: باتوجه به دانش بنیان بودن شعار سال، بانک ملی با ایجاد بانکداری شرکتی، تجاری و خرد و با نگاه زنجیره تامین، از صفر تا صد پروژه‌های در دست اقدام شرکت‌هایی چون کویرتایر را پیگیری و تامین نیاز می‌کند.

وی ضمن سپاس از دیدگاه خوب مدیرعامل شرکت کویرتایر  نسبت به رویکرد توسعه‌ای گفت: باتوجه به شرایط فعلی بانک ملی بهترین اقدام برای طرح‌های توسعه کویرتایر، انتشار اوراق در بورس است و بانک ملی هم متعهدانه آن را ضمانت می‌کند.

نجف‌زاده افزود: تنها راه اشتغال آفرینی استان‌های درگیر خشکسالی، سرمایه گذاری در امر تولید و صنعت است و بانک ملی موظف است نسبت به تامین سرمایه در گردش و طرح‌های توسعه اینگونه شرکت‌ها اهتمام ورزد.

کویرتایر؛ نشان برتر و مایه فخر و مباهات استان است

بیشتر بخوانید   سازه فضایی ایستگاه راه آهن طبس تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر امور شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی نیز در این بازدید اظهار داشت: خرسندیم با مجموعه‌ای در حال مذاکره هستیم که در کشور دارای نشان برتر و مایه فخر و مباهات استان است.

محمد علی زرنگ بیان کرد: کویرتایر همواره در زمینه تولید، اشتغال و انجام مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام و سرآمد بخش خصوصی بوده است.

وی با اشاره به شعار تولید، اشتغال آفرینی و دانش بنیان خاطرنشان کرد: دانش بنیان شدن شرکت کویرتایر بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله) ما را ترغیب کرد تا از منابع تولید شده آن سهمی به این بانک اختصاص یابد و متقابلاً بانک هم با خدمات متعدد در خدمت این شرکت و کارکنان آن خواهد بود.

در ابتدای این بازدید شمس آبادی مدیرکارخانه و خرداد مدیر تامین مالی شرکت کویرتایر گزارشی از فعالیت‌های کویرتایر، وضعیت موجود و طرح‌های توسعه ارائه کردند.

پخش مستند شکل یابی کویرتایر و بازدید از خط تولید از دیگر برنامه‌های  حضورمعاون امور شعب وبازاریابی منطقه دو بانک ملی ایران در کویر تایر بود.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها