راه اندازی اولین کلینیک تخصصی چشم پزشکی در نهبندان

رئیس بیمارستان شهید آتشدست نهبندان از راه اندازی اولین کلینیک چشم پزشکی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، مصطفی آهنی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون مردم نهبندان از خدمات چشم پزشکی در این شهرستان بی بهره بودند که با پیگیری‌های مکرر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و حمایت نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و  فرماندار نهبندان اولین کلینیک تخصصی چشم پزشکی از هفته آینده در این شهرستان راه اندازی می شود.

رئیس بیمارستان شهید آتشدست نهبندان افزود: با راه اندازی کلینیک چشم پزشکی در هفته‌ای ۳ روز جراح و متخصص چشم پزشکی در این بیمارستان حضور خواهد داشت.

آهنی ادامه داد: زیرساخت‌های ابتدایی درمانگاه در این بیمارستان موجود است و قرار است با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان زیرساخت‌ها و تجهیزات از جمله دستگاه میکروسکوپ چشم، دستگاه فیکو و اتورفرکتور و ست جراحی چشمی برای راه اندازی اتاق عمل چشم پزشکی نیز در این بیمارستان طی ماه‌های آینده تامین شود.

به گفته رئیس بیمارستان شهید آتشدست نهبندان همچنین قرار است طی ماه‌های آینده متخصص اعصاب و روان برای این بیمارستان جذب و بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان نیز در این بیمارستان راه اندازی شود که در دست پیگیری است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   قول مساعد معاون وزیر بهداشت برای ارتقاء حوزه درمانی استان خراسان جنوبی/افزایش سهمیه پزشکان متخصص در استان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها