قول مساعد معاون وزیر بهداشت برای ارتقاء حوزه درمانی استان خراسان جنوبی/افزایش سهمیه پزشکان متخصص در استان

پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی به قول مساعد معاون وزیر بهداشت برای ارتقاء حوزه درمانی و افزایش سهمیه پزشکان متخصص در استان منتهی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد قناعت ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با کریمی معاون درمان وزارت بهداشت اظهار داشت: در این دیدار مسایل و مشکلات حوزه درمان استان  مطرح و پیگیری شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در این جلسه در زمینه کمبود پزشک متخصص، ضرورت ایجاد بیمارستان‌های محلی با توجه به پهناوری استان و بعد مسافت مناطق مختلف تا مراکز شهرستان‌ها، نیاز شهرها به تجهیزات درمانی بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: قول مساعد معاون وزیر در مورد افزایش سهمیه پزشکان متخصص که به زودی توزیع می‌شوند و تأمین تجهیزات درمانی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

قناعت بیان کرد: در این دیدار مجوز احداث بیمارستان‌های محلی را از معاون وزیر بهداشت گرفتیم و با اخذ این مجوز، عملیات اجرایی مراکز درمان بستر در برخی مناطق استان به زودی آغاز خواهد شد.

این جلسه با حضور نماینده قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، نماینده شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همراه بود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید    برپایی مراسم پیاده روی به مناسبت اربعین ممنوع است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها