۱۳۱ هزارمشترک برق‌ در خراسان جنوبی پاداش صرفه جویی گرفتند

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت:بر اساس قبوض برق صادر شده از ابتدای خرداد تاکنون ۱۳۱ هزار و۳۳۵ مشترک در استان مشمول پاداش صرفه جویی شده اند که میزان مصرف آنها نسبت سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش” پیام خاوران “محسن بخشایی صبح امروز در بازدید ازروند برق رسانی به متقاضیان در مسکن ملی با اشاره به همکاری خوب مشترکان در تابستان امسال اظهار داشت: حدود ۳۴ درصد مشترکان استان از پاداش صرفه جویی در مصرف برق برخوردارشدند.

وی با اشاره به برگزاری پویش ۵=۱ برای مشترکان خانگی در تابستان امسال، گفت: در این طرح مشترکان به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش مصرف نسبت به سال گذشته، پنج برابر نرخ مصرف مشمول پاداش می‌شوند.

وی به همکاری خوب مشترکان در تابستان امسال، اشاره کرد وافزود: بر اساس قبوض برق صادر شده از ابتدای خرداد ماه تا به امروز ۱۳۱ هزار و۳۳۵ مشترک در استان مشمول پاداش صرفه جویی شده اند که میزان مصرف آنها نسبت سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با اعلام اینکه حدود ۱۶ درصد مشترکان در استان در گروه کم مصرف و خوش مصرف قراردارند، گفت: خوشبختانه با رعایت الگوی مصرف توسط مشترکان خانگی در ایام پیک بار امسال هیچ گونه خاموشی برای این دسته از مشترکان اعمال نشده است.

بخشایی عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعت‌های اوج بار (۱۲ تا ۱۷ و ۱۸تا ۲۳)، استفاده از روشنایی روز، استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف نظیر اس ام دی‌ها و ال‌ای دی‌ها، تنظیم کولر گازی روی ۲۵ درجه، استفاده از دور کند کولر آبی و عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات گرم روز و انتقال استفاده از این دستگاه ها به ساعات خنک روز و یا پایانی شب را از جمله راهکارهای مدیریت مصرف برق برشمرد.

بیشتر بخوانید   برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به شیوه مجازی و خودرویی در خراسان جنوبی

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی در پایان ابراز امیدواری کرد که یک ماه باقی مانده فصل تابستان را نیز با همراهی خوب مشترکین استان همچون ماه های گذشته با موفقیت و بدون هیچ محدودیتی در تامین برق پایدار استان پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها