تلاش جهادی برای تداوم ارائه خدمات فوق تخصصی به بیماران

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از تلاش جهادی دانشگاه و حوزه درمان برای تداوم ارائه خدمات فوق تخصصی به بیماران خبر داد و گفت: تفاهم نامه همکاری با موسسه خیریه محکم و حضور فوق تخصص ارتوپدی اطفال از جمله این برنامه‌های جهادی است.

به گزارش “پیام خاوران“، علی‌اکبر اسماعیلی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارائه خدمات فوق تخصصی ارتوپدی کودکان، یکی از خدماتی بود که نیاز به برنامه‌ریزی داشت و بیماران برای دریافت این خدمات به اجبار، به مراکز دانشگاهی بزرگ مثل تهران و مشهد سفر می‌کردند و هزینه زیادی را متقبل می‌شدند، ضمن اینکه گاهی هم بیماران موفق به دریافت خدمت نمی‌شدند.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی مطلوب و رفع نیازهای درمانی در سطح استان از وظایف و رسالت‌های معاونت درمان است افزود: از حدود یکسال قبل برای دریافت این خدمات، با دانشگاه علوم پزشکی تهران هماهنگی به عمل آمد که با همکاری تیم فوق تخصصی ارتوپدی این دانشگاه، دکتر نبییان در حرکتی خداپسندانه و خیرخواهانه اعلام آمادگی کرد که ماهی سه الی چهار روز را در استان خراسان جنوبی حضور یابد و ویزیت و اعمال جراحی ارتوپدی اطفال در بیرجند انجام شود.

 سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: طی ۴ روز حضور دکتر نبییان از ۲۵ لغایت ۲۸ مرداد ۱۴۰۱، حدود ۲۰۰ بیمار در دو روز سه شنبه و جمعه و حدود ۳۰ عمل جراحی ارتوپدی طی دو روز چهارشنبه و پنجشنبه انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در ۶ نوبت حضور فوق تخصص ارتوپدی اطفال در استان، بیش از ۸۰۰ بیمار ویزیت و حدود ۲۰۰ عمل جراحی پیشرفته ارتوپدی هم در بیمارستان امام رضا(ع) انجام شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه ارائه این خدمت با تعرفه دولتی و در بیمارستان دانشگاهی، از ویژگی‌های خاص دریافت این خدمت است گفت: همچنین بیمارانی که تحت پوشش بهزیستی، سازمان‌های حمایتی و یا افراد بی بضاعت هستند با همکاری واحد مددکاری، این خدمات را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید   مجتمع آموزشی امام رضا (ع) در بیرجند کلنگ‌زنی می‌شود

 سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به تفاهم نامه همکاری با موسسه خیریه محکم برای حمایت از کودکان با ناهنجاری‌های مادر زادی و حضور فوق تخصص ارتوپدی اطفال در استان افزود: اجرای این برنامه‌های جهادگونه از سیاست های دانشگاه است.

وی اظهار امیدواری کرد با حمایت مجموعه‌های استانی و ریاست دانشگاه، شاهد تداوم اینگونه خدمات در سطح فوق تخصصی باشیم.

اسماعیلی تصریح کرد: برای دریافت نوبت فوق تخصص ارتوپدی اطفال باید برنامه حضور ماهیانه دکتر نبییان هماهنگ مشخص شود، بنابراین از حدود یک هفته قبل از حضور ایشان توسط روابط عمومی دانشگاه و کلینیک تخصصی بیمارستان امام رضا(ع) اطلاع رسانی می‌شود و بیماران باید مراجعه حضوری داشته، تا اسامی آنان یادداشت و پیش نوبت داده شود و برای اینکه در چه روزی مراجعه داشته باشند به آنان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها