شهرداری برای رعایت عفاف و حجاب  در پارک‌ها تدابیر لازم را انجام دهد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه عفاف و حجاب، زمینه ساز آرامش و تحکیم خانواده است گفت: شهرداری برای رعایت عفاف و حجاب  در پارک‌ها تدابیر لازم را انجام دهد.

به گزارش “پیام خاوران” سید محمدرضا طالبی صبح امروز در قرارگاه عفاف و حجاب استان اظهار داشت: دشمن در چند سال گذشته تهاجم فرهنگی را به صورت خیلی آرام دنبال کرده به طوری که در خیلی از موارد متوجه آن نبوده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری از دهه ۷۰ موضوع تهاجم فرهنگی دشمن را تذکر داده‌اند تصریح کرد: چون تهاجم فرهنگی دشمن در قالب حرکت خزنده انجام می‌شود، عفت، حجب و حیا خدشه دار می‌شود.

وی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم نسبت به موضوع عفاف و حجاب حساسیت داشته باشیم چون همه موضوع‌های دیگر تحت الشعاع آن  قرار گرفته است.

طالبی متذکر شد: مبلغین باید در مناسبت‌های مختلف با طرح این موضوع، نسبت به تبیین جایگاه عفاف و حجاب و تهاجمات فرهنگی دشمن اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: هر چند در سال‌های گذشته نسبت به این موضوع کم کاری شده اما به لحاظ شرعی و عرفی نباید در شرایط فعلی نسبت به آن بی توجه باشیم.

وی گفت: با تشکیل تیمی نظارتی باید از تولید و توزیع البسه نامتعارف در استان ممانعت شود و اتاق اصناف نیز باید از تولید این البسه جلوگیری کنید.

طالبی با اشاره به اینکه استفاده از ناظرین و گروه‌های مردمی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در پایانه‌های مسافربری استفاده شود، ادامه داد: وضعیت رعایت عفاف و حجاب، یکی از شاخص‌های اصلی در ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهد بود و علاوه بر برگزاری هفتگی جلسه اخلاق در ادارت، منشور عفاف و حجاب باید در محیط اداری نصب شود.

بیشتر بخوانید   پرداخت ۷۱ درصدی مطالبات گندم‌کاران خراسان جنوبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه از اختلاط کارمندان زن و مرد در یک مکان باید جلوگیری شود ادامه داد: شهرداری باید برای رعایت عفاف و حجاب  در پارک‌ها تدابیر لازم را انجام دهد.

در این جلسه مصوب شد جشنواره استانی مد و لباس برگزار و نشریه تخصصی عفاف و حجاب منتشر شود علاوه بر این از مسافرخانه‌ها و هتل‌های استان در زمینه رعایت عفاف و حجاب بازدید شده و گزارش آن در جلسه آینده قرارگاه ارائه شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها