دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی: تعاون موثرترین نهاد برای توسعه کارآفرینی و اشتغال است

دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت هفته تعاون گفت: تعاون موثرترین نهاد برای توسعه کارآفرینی و اشتغال است.

به گزارش “پیام خاوران“، عالیه خورشید زاده عضو هیات رئیسه ودبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی در پیامی فرارسیدن  هفته تعاون ( ۷ لغایت ۱۳ شهریور ) را به جامعه تعاونگران استان خراسان جنوبی تبریک گفت.

در متن پیام دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی آمده است: بخش تعاون یکی از موثرترین نهادها در جهت توسعه کارآفرینی و اشتغال است که با توجه به سیاستهای اصل ۴۴ قانون اساسی می تواند روحیه کارآفرینی را در کشور ترویج و ایجاد کند.

تعاون به عنوان یک فرهنگ غنی و پربار در سایه‌ تلاش ها و خدمات ارزنده به ویژه در تقویت تولید ملی، کار آفرینی و جذب سرمایه می‌تواند روند توسعه را تسریع بخشد و با بهره‌گیری از مشارکت مردم ، به نقطه مطلوب و موثر دست یابد.

گام دوم انقلاب اسلامی دور جدیدی از پیشرفت های ایران اسلامی است ونقش تعاونی ها در دنیای توسعه یافته و اقتصاد مدرن کنونی نقشی انکار ناپذیر در توسعه پایدار است .

بی شک تعاون را می توان یکی از ابزارهای مهم فقر زدایی ، تقویت روحیه مشارکت ، گسترش مسئولیت پذیری اجتماعی ، ترویج ابتکار و نوآوری در بخش های مختلف اقتصادی  و از مهمترین عوامل ثبات اقتصادی به شمار آورد که بسترساز توسعه و تأمین بخشی از نیاز جامعه به اشتغال پایدار در چارچوب اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

هفته تعاون فرصت مغتنمی برای گرامیداشت متجلی ترین جلوه همبستگی، تلاش و یکپارچگی در جامعه است.

ضمن تبریک به تمامی تعاونگران گرانقدر استان که در مسیر توسعه بخش تعاون تلاش می کنند، تندرستی و سعادت را برای تلاشگران عرصه تعاون و خانواده آنها را از خداوند متعال خواستارم.

بیشتر بخوانید   پیام تبریک دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی به مناسبت روز جهانی تعاون

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها