خراسان جنوبی جزو استان‌های برتر در حوزه ارتباطات مردمی اعلام شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، خراسان جنوبی را جزو استان‌های برتر در حوزه ارتباطات مردمی اعلام کرد.

به گزارش “پیام خاوران” جواد قناعت با اشاره به دیدار خود با رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اظهار داشت: این دیدار با هدف ارائه گزارش عملکرد استاندار و مدیران استان در حوزه ارتباطات مردمی و نحوه رسیدگی به مطالبات مردم در سطح استان انجام شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین صالحی و چهار نفر از مدیران کل تابعه مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور داشتند که پس از ارائه گزارش اقدامات توسط استان، گزارش جامعی از ارزیابی‌های صورت گرفته توسط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از وضعیت حضور مدیران در سامد، پاسخگویی و نحوه رسیدگی به در خواست‌های مردم و ملاقات‌های چهره به چهره ارائه شد.

وی افزود: در این دیدار، ضمن اظهار رضایت از عملکرد استان در زمینه ارتباطات مردمی، خراسان جنوبی جزو استان‌های برتر اعلام شد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: پاسخگویی به نامه‌های دو سفر رئیس جمهور به استان، حضور مدیران در مرکز سامد و کیفیت پاسخگویی به درخواست‌ها، حضور مدیران در جمع مردم در نماز جمعه، مساجد و …، ملاقات‌های مردمی و دیدارهای چهره به چهره استاندار و مدیران، سفرهای شهرستانی استاندار و مدیران، میزان تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار و… از شاخص‌های لحاظ شده برای ارزیابی عملکرد هر استان در بحث ارتباطات مردمی است.

قناعت بیان کرد: براساس گزارش‌های ارائه شده در مدت حدود ۱۸ ماه حضور ما در استان (آذر ۱۴۰۰ تا پایان تیر ۱۴۰۲) تعداد ۱۰۲ سفر شهرستانی داشته‌ایم که به ترتیب عبارتند از ۲۴ مورد در سال ۱۴۰۰، ۶۲ مورد در سال ۱۴۰۱ و ۱۶ مورد هم در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی اظهار داشت: برای ۷۳ مصوبه ۲۴ سفر سال ۱۴۰۰ پیشرفت ۸۲ درصدی و برای ۱۳۴ مصوبه ۶۲ سفر سال ۱۴۰۱ پیشرفت ۷۹ درصدی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید   در قالب طرح برق سبز صورت گرفت: تولید برق پاک و شبکه های دوستدار طبیعت درخراسان جنوبی+ عکس

استاندار خراسان جنوبی گفت: طی این ۱۸ ماه حضور در خراسان جنوبی، مدیران استان نیز دو هزار و ۵۶۹ مورد سفر شهرستانی داشته‌اند که به ترتیب عبارتند از ۴۵۶ مورد در سال ۱۴۰۰، هزار و ۶۰۰ مورد در سال ۱۴۰۱ و ۵۱۳ مورد از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان تیرماه بوده است.

قناعت عنوان کرد: تنها در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۲۸ نفر را ملاقات کردیم و با حضور در مرکز سامد نیز ۹۲ مورد از تماس‌های تلفنی را پاسخ گفتیم.

وی افزود: برای مدیران استان نیز در دو هزار و ۳۷۰ برنامه دیدار مردمی، پاسخگویی به ۹ هزار و ۱۹۸ ملاقات کننده انجام و در ۱۱۱ برنامه حضور مدیران در مرکز سامد نیز ۹۶۳ تماس پاسخ داده شده برای پیگیری در سامانه ثبت شده است.

قناعت یادآورشد:  خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ نیز عنوان برتر در شاخص اطلاع رسانی و تبیین دستاوردهای دولت را کسب کرده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها