اجرای ۲۵۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از اجرای ۲۵۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: موزه استکبارستیزی طبس نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است و تاکنون ۱۵ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ابلاغ شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ غلامرضا فلاحی ظهر امروز در نشست خبری از اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در  خراسان جنوبی خبر داد و اظهار داشت: ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس به صورت محوری برگزار خواهد شد.

وی گفت: در خراسان جنوبی ۶۲ نقطه شهید گمنام به خاک سپرده شدند که ۴۱ یادمان شهدای گمنام ساخته و برای ۲۱ یادمان شهدای باقی مانده و ۲۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده که تاکنون ۷ میلیارد تومان آن از سرفصل نفت ابلاغ شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در زمینه پیشرفت فیزیکی طرح‌های در حال ساخت استان گفت: برای تکمیل فاز اول باغ موزه دفاع مقدس به ۸۰ میلیارد اعتبار نیاز است.

وی افزود: موزه استکبارستیزی طبس نیز ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است و تاکنون ۱۵ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ابلاغ شده است.

فلاحی بیان کرد: مراسم ملی تجلیل از یک میلیون رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس ۳۰ شهریور با سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد که ۶ هزار نفر از خراسان جنوبی هستند.

وی گفت: رژه نیرو‌های مسلح، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، غبارروبی گلزار شهدا، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در روز بازگشایی مدارس، خاطره گویی از زبان راویان دفاع مقدس در ادارات، مساجد و دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان است.

بیشتر بخوانید   کمپین «مرهم زائر» توسط هلال احمر خراسان جنوبی اجرا می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی با حضور جوانان در دانشگاه‌ها، ادارات و محافل عمومی، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری همایش پیاده روی، برگزاری کنگره سرداران و ۱۵۰ شهید شهرستان بشرویه، پخش برنامه‌های ارزشی دفاع مقدس از صدا و سیمای استان، رونمایی از آثار ادبی و هنری، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کم برخوردار، برگزاری نشست‌های بصیرتی و شب شعر از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها