دیدارمدیرعامل باهمکارپیشکسوت شرکت برق خراسان جنوبی + عکس

به مناسبت هفته تکریم سالمندان مدیر عامل شرکت توزیع برق استان به همراه معاونان و تعدادی از پرسنل شرکت با حضور در منزل ابوالحسن عرفی نیا از همکاران پیشکسوت ضمن دیدار ، از زحمات چندین ساله وی در شرکت تجلیل کردند.

به گزارش “ پیا م خاوران”  به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی؛ مهدی دادگر بازنشستگان را منبعی از تجارب ارزشمند و گرانبها عنوان کرد و اظهار داشت: بازنشستگان همچون چراغ راهی هستند که می توان از وجود آنها در عرصه کار و زندگی بهره برد.

وی گفت: تجلیل از بازنشستگان را نباید محدود به دیدار با آنها کرد بلکه باید به گونه ای برنامه ریزی شود که تجربیات و دانش کاری این افراد در سیستم به کار گرفته شود و مورد استفاده همه به خصوص نیروهای جوان تر قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان وجود بازنشستگان را سرمایه ای ارزشمند برای شرکت برق دانست و افزود: دیدار و رفع دغدغه بازنشستگان از وظایف مهم و اصلی همه ما در مجموعه صنعت برق است و باید تلاش شود که کسانی که عمر و زندگی خود را در راه ارتقاء و پیشرفت شرکت صرف کرده اند همه مشکلات و نگرانی های آنها رفع شود.

در پایان مراسم هدیه ای به رسم یادبود توسط مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به همکار بازنشسته گرامی” ابوالحسن عرفی نیا” تقدیم و از زحمات سی ساله وی در شرکت برق استان قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ساعت کار ادارات خراسان جنوبی از فردا تغییر می کند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها