تعاونی مصرف کارکنان کویرتایر در خراسان جنوبی برتر شد

در مراسمی با حضور دکتر عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ومسئولان بخش تعاون استان ، تعاونی مصرف کارکنان کویر تایر به عنوان تعاونی برتر استان معرفی شد.

به ” پیام خاوران “ به  نقل از روابط عمومی شرکت کویر تایر؛ در این آیین، لوح و تندیس این موفقیت ارزشمند که به امضای محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی رسیده است توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار  به آقای محمد زحمتکش مدیرعامل تعاونی مصرف کارکنان کویر تایر اعطا شد.

استاندار خراسان جنوبی در این لوح تقدیر آورده  است: بی شک توسعه و تحکیم فرهنگ تعاون و همکاری عمومی درجامعه به ویژه در زمینه فعالیت های اقتصادی در قالب شرکت های تعاونی اقدام ارزشمندی است که می تواند پاسخگوی نیاز آحاد جامعه به خصوص در شرایط حساس و مهم کنونی باشد.

با توجه به تلاش های جنابعالی در ترویج فرهنگ تعاون و در راستای دسترسی به اهداف کلان در بخش های اقتصادی و اجتماعی کشور که به طور مفید و موثر ایفای نقش نموده اید، ضمن گرامیداشت هفته تعاون،انتخاب آن شرکت تعاونی را به عنوان #تعاونی_برتر_استانی در سال 1398 را صمیمانه تبریک عرض نموده و بدون شک این موفقیت ارزشمند،محصول خرد جمعی و تلاش های نظام مند در مجموعه ارکان آن شرکت تعاونی می باشد.

آقای محمدصادق معتمدیان ابراز امیدواری کرده است: در سالی که با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)به عنوان سال «جهش تولید» مزین گردیده است، نقش تعاونی ها در ایجاد اشتغال توام با عدالت اجتماعی بطور برجسته،تجلی یابد.توفیق جنابعالی و مجموعه مدیران آن تعاونی را در سایه توجهات حضرت ول عصر(عج) در خدمت به جامعه تعاونگران و اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می نمایم.

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مدیرعامل کویرتایر رئیس کانون کار آفرینان خراسان جنوبی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها