رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور وارد بیرجند شد + برنامه سفر

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برای سفر یک روزه خود به استان خراسان جنوبی صبح امروز وارد فرودگاه بیرجند شد.

به گزارش “پیام خاوران“، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در ابتدای سفر یک روزه خود به استان خراسان جنوبی، بر سر مزار شهدای بیرجند حاضر شد و ادای احترام کرد.

استاندار خراسان جنوبی با حضور در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند به استقبال سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور رفت.

معاون رئیس جمهور در دقایق اولیه ورود به استان به همراه استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان بر سر مزار شهدای بیرجند حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

افتتاح پروژه هوشمندسازی حفاظت و پایش الکترونیکی مناطق تحت مدیریت(دوربین و پهباد)، بازدید از منطقه حفاظت شده سربیشه درمیان و بازدید از کارخانه کویرتایر به عنوان اولین تولیدکننده تایر سبز و تنها شرکت تایرسازی دانش بنیان کشور از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در این سفر است.

این استقبال با حضور نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استان صورت گرفت.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیمه گل نرگس از خراسان جنوبی آغاز می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها