امنیت کشور حاصل خون شهدا است

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی گفت: مردم باید قدردان این امنیت که حاصل خون شهداء هست باشند.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار دهکی فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با خانواده شهید مرزبان “رسول مرادیان عشقی” در روستای محمدآباد شهرستان طبس گلشن اظهار داشت: مردم باید قدردان این امنیتی که حاصل خون شهدا هست باشند.

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی خطاب به پدر شهید گفت: دعا کنید شهدای مظلوم مرزبانی ما را در اجرای وظایف‌مان که حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است کمک کنند.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه اگر شهامت و شجاعت شهدای عزیز نبود امروز مردم این آرامش را نداشتند افزود: مردم باید قدردان این امنیت که حاصل خون شهداء هست باشند.

دهکی  خانواده معزز شهید را سرمایه این نظام دانست و خاطرنشان کرد: خدمت شما رسیدن برای ما توفیق است و دیدار با شما پدر و مادر شهید ما را در راه حفظ و حراست از مرزهای کشور که سنگر و خاکریزش به خون پاک فرزندان شما مزین است راسخ‌تر و استوارتر می‌کند.

شهید رسول مرادیان عشقی متولد ۷ تیر ماه سال ۱۳۷۳ در روستای ده محمد شهرستان طبس گلشن است که در تاریخ ۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۳ در مرزهای شرقی کشور در راه حفظ و حراست از مرزهای کشور به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کویر تایر نخستین تولیدکننده تایرسبز در ایران/سهم تولید کویرتایر از کل صنعت تایر ایران از نظر حلقه ۲۲ درصد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها