دشمنان اسلام نمی‌خواهند که فرهنگ‌ناب اسلام در دنیا پیاده شود

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان اسلام و وهابیت نمی‌خواهند که فرهنگ ناب اسلام و اهل بیت (ع) در دنیا پیاده شود گفت: امروز نام خراسان جنوبی در زمره خدمات دهندگان اصلی به عتبات عالیات در کشور می‌درخشد.

به گزارش  “پیام خاوران“، سردار محمدرضا مهدوی صبح امروز در مراسم تقدیر از کادر پزشکی موکب داران اربعین حسینی خراسان جنوبی اظهار داشت: این اقدمات شما بزرگواران بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است و افتخار بزرگی است که به لطف خدا نصیب شما شده است.

وی بیان کرد: دشمنان اهل بیت (ع) و اسلام هرگز تحمل دیدن این نوع جریانات را نداشته و ندارند و بسیاری از فتنه‌ها و جریانات امروز کشور ناشی از همین عصبانیت آنهاست.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: قبل از شروع پیاده روی  اربعین، دشمنان اسلام با ترفند‌های مختلف همچون انفجارات پی در پی، ایجاد اختلاف میان شیعیان عراق وضعیت این کشور را ناامن کردند که جریان اربعین حسینی محقق نشود اما به لطف الهی این اتفاق نیفتاد و اربعین امسال بسیار باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد.

وی ادامه داد: برخی افراد آن روز در عراق و امروز در ایران ناخواسته در پازل دشمن بازی کردند. دشمنی دشمنان و وهابیت با اسلام، اهل بیت (ع) و جریان اربعین مربوط به امروز و انقلاب نیست. در طول تاریخ وهابیت با شخم زدن حرم ائمه اطهار(ع) به دنبال نابودی اسلام و تفکر الهی بودند که هرگز موفق نشدند و نخواهند شد.

مهدوی عنوان کرد: دشمنان اسلام و وهابیت نمی‌خواهند که فرهنگ‌ناب اسلام و اهل بیت (ع) در دنیا پیاده شود چرا که اگر این باشد بسیاری از چپاول‌ها، مشکلات، ناامنی‌ها، بد اخلاقی‌ها، فرصت طلبی‌ها و پلیدی‌ها که مسبب آن این افراد هستند از بین می‌رود و منافع آن‌ها نابود می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تشکر از خادمین موکب‌های پزشکی ابا عبدالله (ع) گفت: قطعا این حرکت‌های مومنانه دستگیر دنیا و ذخیره آخرت شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید   ضرورت شکل گیری کارگروه‌های فنی و تخصصی معدن در خراسان جنوبی

وی به موکب داران اربعین حسینی استان پیشنهاد داد که وضعیت کنونی در خدمت به زائرین امام حسین(ع) را تقویت کنید و توسعه و گسترش دهند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی گفت: امروز به لطف خدا و کمک شما عزیزان نام خراسان جنوبی در زمره خدمات دهندگان اصلی به عتبات عالیات در کشور می‌درخشد که ما قدردان زحمات شما و خیرین عزیز هستیم و امیدواریم با کمک‌های خیرین این امر بیش از پیش توسعه یابد.

مهدوی ادامه داد: با کمک استانداری خراسان جنوبی و فرمانداری بیرجند امسال یک اقدام خوب در خدمت رسانی به زائرین پاکستانی و افغانستانی که محل عبور آن‌ها از خراسان جنوبی بود، انجام شد که این اقدام با کمک خدام رضوی آغاز شد.

وی به احساس امنیت این زائرین در خاک کشورمان اشاره کرد و افزود: نیاز است تا این اقدامات خیر خواهانه در سنوات آینده با جدیت و خدمات بهتر در استان ادامه پیدا کند تا توفیق خدمت به زائرین ابا عبدالله (ع) در استان را از دست ندهیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی گفت: از شما بزرگواران درخواست دارم که خدمات خود را در طول سال نیز به مردم مناطق محروم استان ارائه دهید و همچون فعالیت‌های جهادی بسیج سازندگی اقدامات خیر خواهانه شما عزیزان نیز ادامه دار باشد و ما نیز با تمام امکانات و توان برای گسترش و توسعه این خدمات همراه شما خواهیم بود.

انتهای پیام/104

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها