جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور: حقیقت مردم ایران در ۱۳ آبان جلوه‌گر شد

جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور گفت: حقیقت مردم ایران اسلامی در روز ۱۳ آبان در نقاط مختلف کشور جلوه‌‎گر شد. 

یه گزارش  “پیام خاوران”، حجت‌الاسلام محمود محمدی شاهرودی صبح امروز در اجلاسیه مجمع بسیجیان خراسان جنوبی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران درخت تنومندی است که در کوران حوادث ۴۳ سال گذشته با حضور مردم و امام جامعه مسیرش را به درستی شناخته است.

به گفته وی باور به وجود دشمن و غفلت نکردن از آن، صبر و استقامت و بصیرت از جمله وظایف ما در شرایط حساس کنونی است و باید فرمایشات مقام معظم رهبری به خوبی برای مردم تبیین و در آنها تدبر شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور با تاکید بر این نکته که اتفاقات اخیر سبب تقویت نظام می‌شود افزود: دشمن با بهره‌گیری از حربه‌های شایعه‌سازی و دروغ قصد نا امیدکردن مردم را دارد.

محمدی شاهرودی با اشاره به اینکه وفاداری در بیعت اهمیت بسیار زیادی دارد ادامه داد: همه تهدیدها و تحریم‌های دشمن به خاطر این است که نظام جمهوری اسلامی ایران زنده و پاینده است و تبدیل به الگوی برای همه مستضعفین جهان شده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور گفت: اتفاقات اخیر ناخالصی‌ها را جدا کرد و بعضی از کسانی که به برکت نظام اسلامی به مقامی رسیده بودند در این قضایا اشتباه کردند و متاسفانه از مسیر غلط  خود بر نمی‌گردند.

محمدی شاهرودی اظهار داشت: در بعضی از مقاطع مسئولان کاری کردند که اعتماد برخی از مردم به نظام کم شد اما مهم این است که  نباید خودی را  از غیرخودی اشتباه بگیریم.

وی تاکید کرد: با روی کار آمدن دولتی انقلابی با روحیه جهادی که موانع پیشرفت را با همکاری نخبگان کنار می‌زند، دشمنی دشمنان نسبت به این نظام بیشتر شد.

بیشتر بخوانید   کمک پنج میلیاردی خیران به نیازمندان خراسان‌جنوبی در جشن نیکوکاری

جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور گفت: امروز دشمن بیش از گذشته احساس خطر می‌کند و از این نظام می‌ترسد و این در حالی است که همان‌هایی که در دوران دفاع مقدس به ما سیم خاردار نمی‌دادند، برای دریافت تسلیحات نظامی از ایران صف کشیده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها