وضعیت مطلوب شرکت توزیع برق خراسان جنوبی در حوزه HSE

معاون بهره برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی عملکرد شرکت درحوزهHSEرا مثبت ارزیابی کردوگفت:با اقدامات و نظارت های صورت گرفته هیچ گونه حادثه جدی در صنعت برق استان رخ نداده و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم جشن استان بدون حادثه را برگزارکنیم.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران “  معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی در آیین ارزیابی حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست که با حضور ناظران عالی وزارت نیرو ببرگزار شد ضمن خیرمقدم اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان در حوزه تلفات دارای میانگین ۶٫۷۹ است که نسبت به وضعیت کشوری دارای جایگاه مطلوبی است.

مهندس منصوریان به وسعت بالا و کویری و صعب العبور بودن برخی مناطق استان اشاره و افزود: با وجود گستردگی استان خدمات شرکت برق به دور افتاده ترین نقاط نیز انجام شده و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان و ۹۹٫۸ درصد جمعیت روستایی از نعمت برق برخوردارند.

وی استان خراسان جنوبی را استانی مستعد در زمینه استفاده از نیروگاه های خورشیدی و انرژی های تجدید پذیر معرفی کرد و گفت: در حال حاضر چهار نیروگاه خورشیدی بزرگ به ظرفیت ۱۸٫۵ مگاوات و ۵۸۲ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس به ظرفیت ۷ مگاوات در استان فعال هستند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی عملکرد این شرکت در حوزهHSE را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: با اقدامات و نظارت های صورت گرفته هیچ گونه حادثه جدی در صنعت برق استان رخ نداده و امیدواریم که تا پایان سال بتوانیم جشن استان بدون حادثه را برگزار کنیم.

در ادامه ناظر عالی وزارت نیرو، ایمنی را اولین و مهمترین اصل در عملیات های شرکت برق دانست و افزود: طبق بررسی های صورت گرفته خطای انسانی عامل ۸۸ درصد بروز حوادث در دنیا است که با توجه به اهمیت جان انسان ها توجه بیش از پیش به بحث ایمنی امری ضروری است.

بیشتر بخوانید   همایش پیاده روی کارکنان شرکت توزیع برق خراسان جنوبی

مهندس مسلم محمدی ارزیابی اقدامات صورت گرفته در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست را از برنامه ها و اهداف حضور در شرکت توزیع برق استان عنوان کرد و گفت: نظارت و ارزیابی های دوره ای منجر به بهبود عملکرد در واحد HSEخواهد شد.

مهندس مسلم محمدی مدیرHSE برق منطقه ای کرمان، مهندس امین رنجبر کارشناسHSE شرکت توزیع برق شمال کرمان و مهندس مهدی مکی کارشناس HSE شرکت توزیع برق یزد به مدت دو روز به ارزیابی عملکرد حوزه HSE شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی پرداختند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها