استقبال و رضایت روستائیان خراسان جنوبی از طرح‌های آبخیزداری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی این استان اجرای طرح مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز بیش از سایر مناطق حیاتی است که طبق بررسی‌های انجام شده روستائیان از اجرای این طرح رضایت زیادی داشته‌اند.

به گزارش  “پیام خاوران” علیرضا عباس‌زاده ظهر امروز در کارگروه مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز استان، اظهار داشت: همه ساله در خراسان جنوبی و کشور درگیر سیلاب‌های خسارت‌بار هستیم پس باید در زمینه مدیریت آن اقدام جدی داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه احداث طرح‌های آبخیزداری در بالا دست قنوات از قبل توسط منابع طبیعی عملیاتی شده و مردم از رهاورد آن راضی هستند گفت: براساس نظر کارشناسان اجرای طرح‌های آبخیزداری در گذشته خسارت سیلاب را کاهش داده است.

وی افزود: با توجه به شرایط اقلیمی خراسان جنوبی، مدیریت حوزه آبخیز امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه در گذشته نقشه‌ها برای هفت میلیون و ۵۰۰ هکتار از حوزه آبخیز استان تهیه شده بیان کرد: تاکنون در استان طرح‌های آبخیزداری در یک میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار اجرایی شده که باید ادامه‌ یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی خراسان جنوبی، اجرای طرح مدیریت جامع آبخیز بیش از سایر استان‌ها حیاتی است و در مجموع اثرات آن به نفع مردم منطقه خواهد بود و تاکنون رضایت مردم را در روستاها در پی داشته است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   دهه فجر؛ آغاز عملیات پروژه انتقال آب

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها