معاون استاندار خراسان جنوبی: پرونده کالاهای سریع الفساد، به سرعت رسیدگی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد:  پرونده کالاهای سریع الفساد، به سرعت رسیدگی شود.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمدرضا طالبی شب گذشته در مراسم تودیع و معارفه مدیر سازمان گردآوری و فروش اموال تملیکی استان اظهار داشت: در خراسان‌جنوبی در حوزه اموال تملیکی، رسوب کالا  نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه نباید بگذاریم اموال قاچاق کشف شده متروکه شود، بیان‌کرد: دستگاه‌های مرتبط در امر پیگیری کالاهای قاچاق باید در این زمینه با همدیگر همکاری و همیاری ویژه‌ای را داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه همواره در جلسات تکریم و معارفه مسئولان به این نکته اشاره می‌کنم که ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و در این مرحله همه کارگزاران باید شاخصه‌های خاصی داشته باشند، افزود: داشتن روحیه انقلابی، جهادی و کار شبانه روزی برای مردم از جمله این مؤلفه‌ها است.

طالبی تصریح کرد: مردم خراسان‌جنوبی همواره در انتخابات‌ها حضور پررنگی داشته‌اند و علیرغم زیرساخت‌های ضعیف و تنگناهای اقتصادی تکلیف خود را به درستی انجام داده‌اند و اکنون ما باید به آنان خدمت‌رسانی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه فساد ستیزی از دیگر درخواست‌های ما از مجموعه همکاران در خراسان‌جنوبی است بیان‌کرد: در حوزه جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در استان، تاکنون اقدامات ارزشمندی انجام شده که جای تقدیر و سپاسگزاری دارد.

به گفته وی؛ شاید امکانات مورد نیاز این حوزه در استان چندان مطلوب نباشد که باید این مسئله نیز مورد رسیدگی قرار گیرد، به عنوان مثال در برخی از شهرستان‌های خراسان‌جنوبی که معبر قاچاق کالاست، انبار نداریم.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند نیز در این مراسم اظهار داشت: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور با ۸۱۳ هزار نفر جمعیت دارد که شرایط ویژه‌ای را برای آن رقم زده است.

بیشتر بخوانید   مشکل آب کشاورزان و دامداران بشرویه رفع شد

حجت‌الاسلام علی نسایی بیان کرد: مردم خراسان جنوبی بسیار متدین، دیندار، ولایتی و همراه با انقلاب هستند که باید به آنها خدمت رسانی داشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مدیران جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی همواره تعیین تکلیف اموال موجود در انبارها بوده است، گفت: در دوران شیوع کرونا به واسطه مشکلات اقتصادی از محل همین اموال تملیکی و تعیین تکلیف آن، کمک‌هایی به جامعه مخاطب بهزیستی و کمیته امداد و انجمن حمایت از زندانیان داشتیم.

مهدی اسماعیل پور، مدیر جدید جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی فعالیت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی را آخرین حلقه از زنجیره مبارزه با قاچاق کالا اعلام کرد و گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ذیل اداره کل امور اقتصادی و دارایی فعالیت می‌کند و من نیز به واسطه چند سال خدمت در وزارت اقتصاد و دارایی این مسئولیت را پذیرفتم تا به امید خدا به بهترین شکل انجام وظیفه کنم.

وی یادآور شد: اهتمام برای برقراری تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی و قضایی خراسان‌جنوبی و بازنگری در فرایند تکلیف تعیین به موقع پرونده‌ها از جمله برنامه‌های پیش رو است.

در این جلسه از تلاش‌های شیخ زاده تقدیر شد و مهدی اسماعیل پور  به عنوان مدیر سازمان گردآوری و فروش اموال تملیکی استان معارفه شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها