روند مصرف گاز در استان خراسان جنوبی افزایشی است

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: مصرف گاز طبیعی طی ۸ ماهه نخست سالجاری نسبت به دوره زمانی مشابه سال گذشته ۱۳۴ میلیون مترمکعب افزایش داشته است.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی در تشریح این خبر گفت: تا پایان آبان ماه سالجاری در بخش های مختلف، حدود یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته استان، حدود ۱۳۴ میلیون مترمکعب افزایش مصرف ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: بیشترین مقدار مصرف گاز استان مربوط به بخش نیروگاهی بوده که در این بخش ۶۴۸ میلیون متر مکعب گاز مصرف شده است.

محمودی تصریح کرد: همچنین در این مدت در بخش خانگی، عمومی و تجاری حدود ۲۳۷ میلیون مترمکعب و در بخش هاي صنعتی ، سيمان و CNG نیز در مجموع حدود ۳۵۵ میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف شده است.

وی با اشاره به افزایش مصرف گاز در استان گفت: بیشترین مقدار ثبت شده مصرف گاز طبیعی در استان در بخش خانگی مربوط به ۲۵ آبان ماه بوده که حدود ۴ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز  استان خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به شروع فصل سرد امیدواریم مشترکین گرامی رعایت نکات ایمنی را به طور کامل مد نظر قرار دهند و با رعایت دمای رفاه ( دمای بین۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد) و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی یاری دهنده شرکت گاز برای خدمات رسانی هرچه بهتر باشند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افتتاح ۴۱ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان قائن

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها