امام جمعه موقت بیرجند: تفکر بسیجی ریشه فتنه گران و اغتشاشگران را خواهد زد

امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز تفکر بسیجی ریشه فتنه گران و اغتشاشگران را خواهد زد و آنها را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.

به گزارش ” پیام خاوران “، حجت الاسلام والمسلمین محمد مختاری امروز (۴ آذر) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بیرجند که با حضور با شکوه مردم ولایتمدار بیرجند در مسجد جامع المهدی (عج) برگزار شد با اشاره به اینکه بسیج و اغتشاشگران دو نمونه محسوس از دو تفکر متفاوت هستند، اظهار داشت: یک طرف تفکر ناب قرآن و اهل بیت علیهم السلام است که خروجی آن بسیج شده و طرف دیگر اغتشاشگران و منافقین که خروجی تفکر شیطانی و غربی است.

وی با اشاره به اقدامات دو ماهه اغتشاشگران در کشور و تخریب اموال عمومی، شهید و مجروح کردن نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج و برخی از مردم بی گناه، اظهار داشت: امروز همین تفکر بسیجی ریشه فتنه گران و اغتشاشگران را خواهد زد و آنها را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.

خطیب جمعه  موقت بیرجند با بیان اینکه متاسفانه بعد از حدود دوماه هنوز اغتشاشات و جنایات استکبار در برخی مناطق به صورت دزدانه ادامه دارد، گفت: امروز خط شیطانی و استکباری و حزب الشیطان به صحنه آمده و از طریق برخی مزدوران و فریب خوردگان، احمقانه بر شاخه نشسته اند و استقلال، امنیت و جان و مال ناموس مردم خود را هدف قرار داده اند که از خداوند برای این منافقین طلب مرگ می کنیم.

وی با اشاره به اینکه از همه بسیجیان و نیروهای نظامی و انتطامی که صبورانه در این مدت بیش از دو ماه در صحنه بودند و مظلومانه بدون اسلحه به میدان آمدند  تا مبادا مردم بی گناه شهید شوند که باید از همه آنها تشکر کرد، افزود: سپاه تا قطع ریشه مراکز فتنه به حملات خود قاطعانه ادامه دهد و از فرماندهان نظامی و انتظامی می خواهیم که نیروهای حافظ امنیت را با دست خالی به مصاف این کفارها نفرستند و آنها را مسلح کنند و اجازه دفاع از خود و مردم را به آنها بدهند.

بیشتر بخوانید   برپایی میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان در نمازجمعه شهرستان بیرجند

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: همچنین از قوه قضائیه می خواهیم که با این محاربین برخورد قاطع داشته باشند، چراکه مردم تحمل جنایات منافقین را ندارند و خواهان برقراری امنیت و خاموش کردن باقی مانده فتنه در سریع ترین زمان ممکن می باشیم.

وی با تاکید بر اینکه جوهره تفکر بسیجی همان تفکر توحیدی است،  تصریح کرد: بسیجیان براساس عقل خودشان خدا و توحید و ولایت را باور کردند و با مال و جان از این اعتقادات دفاع می‌کنند، لذا می بینیم که تفکر بسیجی در طول انقلاب معجزه کرده است و انقلاب اسلامی ایران با تفکر توحیدی بسیجی پیروز شد.

خطیب جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در جنگ تحمیلی که تمام دنیا با هم متحد شدند و در برابر ایران ایستادند با تفکر بسیجی، اجازه ندادیم، یک وجب خاک کشور به دست دشمن بیفتد، اظهارداشت: تفکر بسیجی بود که در مقابل منافقین در فتنه های مختلف در طول تاریخ انقلاب ایستاد.

وی با اشاره به اینکه داعش محصول کشورهای غربی، عربستان و رژیم صهیونیستی بود که برای تسلط بر منطقه ایجاد شد، اظهارکرد: داعش را با همین تفکر بسیجی شکست دادیم و این تفکر بسیجی است که در طول تاریخ افتخار آفریده است.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: امروز نیز همین تفکر بسیجی، ریشه فتنه گران و اغتشاشگران را خواهد زد و آنها را به زباله دانی تاریخ خواهد فرستاد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی چون ریشه در تفکر ناب توحیدی و قرآنی دارد امید آفرین است و لذا امروز از همیشه به این انقلاب و نظام امیدوارتریم،بیان  کرد: این حرف ما پشتیبانی فراوانی دارد که مهمترین آن قرآن کریم است، بندگان خدا طبق وعده قرآن همیشه پیروز هستند و خداوند در سخت ترین شرایط دشمنان را سرکوب کرده و بندگان خود را یاری کرده است.

بیشتر بخوانید   اضمحلال رژیم کودک‌کش صهیونیست در آینده نزدیک رقم خواهد خورد

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه تاریخ گذشته نشان می‌دهد که خداوند در همه عرصه ها بندگان خود را یاری کرده است، گفت: دشمن می‌خواهد ما را از خدا جدا کند چراکه می داند تا زمانی که بندگان خدا هستیم، نمی‌تواند کاری بکند.

وی  با اشاره به پیشرفت های شگفت انگیز ایران اسلامی بعد از انقلاب، افزود: صد سال قبل جریان ارزشی هیچ جایگاهی در کشور نداشت و مظلومانه زندگی می کردند؛ اما امروز می بینیم که بعد از صد سال جایگاه جریان ارزشی چقدر ارتقاء یافته و خبری از روباه پیر انگلیس و رضاخان نیست و اسرائیل و آمریکا قدرت سابق را ندارد، اینها به ما امید می‌دهد.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه پای مستکبرین دیگر به ام القرای جهان اسلام هرگز باز نخواهد شد، گفت: دشمن بدنبال ایجاد ناامیدی در کشور است لذا باید به شدت مراقب حیله دشمن بود.

وی افزود: این کشور با سلطنت طلبی پیشرفت نمی‌کند، ۲۵۰۰ سال سلاطین در ایران سلطنت کردند، اگر کاری می‌توانستند کنند که اینقدر ایران تکه تکه نمی شد و مثل بحرین را دو دستی تقدیم دیگران نمی کردند این کشور به دست منافقین و غرب زده ها هرگز پیشرفت نکرده و نخواهد کرد.

خطیب جمعه موقت بیرجند ادامه داد: ایران اسلامی تنها به دست خود جوانان توانمند خود، پیشرفت خواهد کرد و لذا با قاطعیت و امید و صلابت تا ظهور امام زمان عج راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها