نمایشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

رئیس بسیج سازندگی کشور از راه اندازی نمایشگاه دائمی اقتصادمقاومتی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این برنامه را برای تمام استان های کشور نیز خواهیم داشت.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار محمد زهرایی صبح امروز در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت صندوق‌های قرض الحسنه اظهار داشت: این صندوق‌های مردمی و بسترساز بانکداری اسلامی هستند که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ خانواده در کشور عضو این صندوق‌ها هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به تبصره ۱۶ تسهیلات چهار درصد تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان برای کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است. همچنین بر اساس شیوه نامه موجود تسهیلات برای نیروگاه‌های کوچک خانگی نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس بسیج سازندگی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه‌های دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمن در جنگ ترکیبی با تمام پس‌انداز خود وارد میدان شد و همانند اوایل انقلاب که فتنه‌های زیادی انجام دادند وارد جنگ نیابتی با ایران شده است.

وی گفت: دشمن در تهاجم فرهنگی همه جانبه به ایران فشار آورد و سفره مردم را به گروگان گرفت و انقلاب را علیه خود کنند اما موفق نشده و می‌خواهد ما در تنگنای اقتصادی باشیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: از بازدارندگی به خودشکوفایی رسیدیم و امروز کسی نگاه چپ به نظام اسلامی نمی‌تواند داشته باشد، دشمن جنگ ترکیبی راه‌اندازی کرده و اولین مولفه جنگ دشمن نیز جنگ شناختی است.

زهرایی تصریح کرد: جنگ شناختی به معنای حکمرانی بر اذعان ما است که از پدیده انقلاب اسلامی تعبیری دیگری القا کنند و دشمن در فضای مجازی و ذهن ما می‌توانند آن‌قدر کار کنند که شما آن چیزی که واقعیت است باورتان نشود.

بیشتر بخوانید   تکیه بر استعداد های بومی برای تحقق مطالبات مردمی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر بیش از ۵۰‌ هزار دروغ در فضای مجازی بازتاب داده شده و  بخشی از جوانان را فریب دادند و سوء استفاده کردند و بی حجابی بهانه برای دشمن است و می خواهند واژه‌های پلیس و امنیت، حجاب، ناموس، شرف و پرچم و سرود ملی را بی معنا کنند.

زهرایی اظهار داشت: دشمن می‌خواهد شعائر اسلامی را از بین ببرد و معنا را تغییر دهند و همه باید بر شفافیت و صداقت تاکید کنیم و در میدان ماندن و شفاف و صادق ماندن یک هنر است.

زهرایی با اشاره به صندوق های قرض الحسنه بیان کرد: این صندوق ها مردمی و بسترساز بانکداری اسلامی هستند که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ خانواده در کشور عضو این صندوق ها هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به تبصره ۱۶ تسهیلات ۴ درصد تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان برای کارگاه های اقتصادمقاومتی موجود است و همچنین شیوه نامه و تسهیلات برای نیروگاه های کوچک خانگی نیز وجود دارد.

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه برای کارگاه های اقتصاد مقاومتی در تبصره ۱۸ تا سقف یک میلیارد تومان نیز تسهیلات داده می شود افزود: با همت مسئولان خراسان جنوبی تا دهه فجر امسال نمایشگاه دائمی عرضه و فروش اقتصاد مقاومتی تا حدود ۱۰۰ غرفه در استان راه اندازی می شود و این برنامه را برای تمام استان های کشور نیز خواهیم داشت.

زهرایی ادامه داد: تفاهم نامه هایی در مباحث مختلف نهایی شده ‌که امیدواریم بزودی رونمایی و یک گام رو به جلو در مناطق محروم استان برداشته شود.

بیشتر بخوانید   کویرتایرسیاست های اقتصاد مقاومتی را برای خلق رکوردهای منحصر به فردملی محقق کرد

انتهای پیام/ ۱۰۶

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها