استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، میز ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان مستقر شد.

به گزارش “پیام خاوران“، علی فرخنده صبح امروزبا اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به خراسان جنوبی و در راستای اهداف دولت مردمی در رسیدگی و بررسی مشکلات اقشار مختلف مردم به ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، میز ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر پا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به خراسان جنوبی، میز خدمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور نماینده تام الاختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر پا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای اهداف دولت مردمی در رسیدگی و بررسی مشکلات اقشار مختلف مردم به ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برگزار می‌شود؛ افزود: با استقرار این میز خدمت و با حضور نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خراسان جنوبی، درخواست‌ها و مسائل مراجعان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی ۲۳ و ۲۴ آذر ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ از طریق میز ارتباطات مردمی مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شنوای مسائل و مشکلات مراجعان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه و دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

فرخنده بیان کرد: پس از پایان یافتن این طرح، مراجعان، از طریق کدهای پیگیری ارائه شده سامانه سامد می‌توانند از نتایج اقدامات انجام شده درباره مشکلات و مسایل مطرح شده شان مطلع شوند.

بیشتر بخوانید   پیام فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری به مناسبت سالروز شهادت سرار دلها

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها