تمامی مصوبات گازرسانی سفر اول ریاست جمهوری در خراسان جنوبی محقق شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهور به استان خبر داد و گفت: گازرسانی به بازارچه‌های مرزی یزدان، ماهیرود و منطقه ویژه اقتصادی بیرجند از  مصوبه‌های پیشنهادی سفر دوم است.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با یاری پروردگار و همت کارکنان، تمامی مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهور به استان خراسان جنوبی در حوزه گازرسانی محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: طی سفر اول ریاست محترم جمهور به استان خراسان جنوبی مقرر شد پروژه گازرسانی به ۱۶۹ روستا تا پایان سال ۱۴۰۱ اجرا شود که با همت کارکنان این پروژه بزرگ در کمتر از ۶ ماه به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: ریاست جمهوری در دهه مبارک فجر سال گذشته ضمن تشکر از سرعت بالای گازرسانی در استان، اجرای کامل مصوبه‌های گازرسانی در خراسان جنوبی را نشان از عمل صادقانه دولت به وعده‌ها دانست.

محمودی با اشاره به مصوبه‌های پیشنهادی سفر دوم ریاست جمهوری به استان خراسان جنوبی افزود: گازرسانی به ۹۰ روستای زیر ۲۰ خانوار، گازرسانی به ۳۱ پاسگاه و برجک مرزی، گازرسانی به طرح‌های نهضت جهش مسکن، گازرسانی به بازارچه‌های مرزی یزدان، ماهیرود و قطعه منفصله منطقه ویژه اقتصادی بیرجند از  مصوبه‌های پیشنهادی سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان خراسان جنوبی است.

وی عنوان کرد: شرکت گاز استان خراسان جنوبی در هفدهمین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در اجرای مصوبات سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری معرفی شد.

استقرار میز ارتباطات مردمی در شرکت گاز استان

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از استقرار میز ارتباطات مردمی با حضور مدیرکل بازرسی نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزرات نفت در شرکت گاز استان خبر داد.

محمودی گفت: در آستانه سفر دور دوم ریاست محترم جمهوری و در راستای تکریم ارباب رجوع، میز ارتباطات مردمی با حضور مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت در محل شرکت گاز استان خراسان جنوبی مستقر شد.

بیشتر بخوانید   بهره گیری از فیوضات و فضیلت شبهای قدر بالاترین عبادت است

گفتنی است مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی و مدیرپخش فرآورده‌های نفتی استان نیز جهت پاسخگویی به سوالات و مشکلات هم استانی‌های گرامی در محل میز خدمت ارتباطات مردمی حضور دارند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها