پیشرفت و سازندگی کشور با ناامنی دشمنان متوقف نمی شود

رئیس جمهور در فرودگاه بیرجند گفت: پیشرفت و سازندگی کشور با ناامنی دشمنان متوقف نمی شود.

به گزارش “پیام خاوران” حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خراسان جنوبی معروف به استان علم و فرهنگ است و این استان ظرفیت های بسیاری دارد که مورد توجه دولت است.

وی گفت: در سفر نخست مصوباتی بر اساس نیاز های استان داشتیم و کارهایی نیز انجام شده که در این سفر مصوبات سفر نخست دنبال می‌کنیم و برخی طرح ها و پروژه ها به نتیجه رسیده و برخی در دست اقدام است.

رئیس جمهور افزود: اتصال ریلی، مسئله آب از انتظارات مردم است و اقدامات اولیه ریل و آب استان به نتیجه رسیده و مسکن در استان نیز کار خوبی پیش رفته که گزارشاتی در این دو روز ه مردم می‌دهیم.

رئیسی تصریح کرد: واگذاری زمین و ساخت مسکن به خوبی پیش رفته و هرگونه خدمت برای مردم متدین، مخلص و باصفا و صمیمی استان خراسان جنوبی برای دولت توفیق بزرگی است.

وی با بیان اينکه رفع موانع و مشکلات احتمالی برای طرح ها و پروژه ها دنبال می‌شود ادامه داد: به هیچ عنوان پیشرفت کشور متوقف نکرده و نخواهیم کرد و این مسائل و ناامنی که دشمنان ایجاد کردند نیز به خوبی توسط مردم خنثی شده و سازندگی و پیشرفت کشور دچار وقفه نمی‌شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در این سفر بر خلاف سفر نخست خود دیدارهای مردمی داریم و از نزدیک با مردم دیدار می کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۶

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم شهرستان سربیشه ویژه بانوان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها