جمهوری اسلامی ایران قوی تر از هر زمان دیگر است

امام جمعه موقت بیرجند تاکیدکرد: جمهوری اسلامی ایران قوی تر از هر زمان دیگر است و بنابراین با آگاهی و بصیرت مردم پیوسته شکست صهیونیست ها را در جهان و منطقه شاهد خواهیم بود.

به گزارش ” پیام خاوران “حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجند با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) به مهمترین مناسبت های هفته پیش رو اشاره و اظهارداشت: تدفین شهدای گمنام در سراسر کشور و خراسان جنوبی همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم با حضور باشکوه مردم مومن استان برگزار می شود.

وی با اشاره به فرارسیدن پنجم دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و پیشگیری از بلایای طبیعی گفت: دشمنان نظام و انقلاب از ابتدای انقلاب به دنبال نفوذ در بدنه اجرایی کشور بودند و وقتی که نتوانستند به اهداف خود برسند، جنگ را بر کشور تحمیل کردند .

خطیب جمعه موقت بیرجند افزود: در این بازه زمانی تا سال ۶۳ چندین فقره هواپیما ربایی را در کشور شاهد بودیم اما بعد از دستور امام در سال ۶۳ به سپاه برای بر عهده گرفتن حفاظت از ناوگان هوایی، دیگر شاهد ربایش هواپیما نبودیم.

وی  یکی از حوادث سخت و تلخ در خصوص ایمنی را زلزله بم و کشته شدن بیش از ۳۶ هزار نفر از هموطنان در این حادثه عنوان کرد و افزود: زلزله بم مصیبت بزرگی بود اما همت مردم در کمک به این عزیزان و خصوصا سردار شهید کاظمی و سردار شهید سلیمانی بی نظیر بود.

حجت الاسلام نوفرستی همچنین به سالروز اشغال افغانستان توسط شوروی اشاره کردو افزود: حضور چندین ساله شوروی در افغانستان مظلوم جز نابودی بلوک شرق چیزی نداشت و این درس بزرگی برای آمریکا است که این همه ظلم و کشتار انسانها در سراسر عالم، در نهایت به نابودی آمریکا منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید   امام جمعه موقت بیرجند:سیلی سپاه آغاز یک انتقام سخت بود/انتخاب سردار قاآنی خاری در چشم مستکبران

وی با اشاره به فرارسیدن هفتم دی ماه فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی توسط حضرت امام(ره) اظهارداشت: قبل انقلاب ۴۲ درصد مردم کشور باسواد بودند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران این آمار به ۹۸ درصد رسیده است که از افتخارات نظام است.

خطیب جمعه موقت بیرجند گفت: عربستان سعودی قبلا ارتباطش با رژیم صهیونیستی به صورت پنهان بود، اما امروز این ارتباط به صورت آشکارا وجود دارد و صهیونیست ها از امارات، عربستان و بحرین به عنوان نوکر فراهم سازی زمینه برای حضور در منطقه استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه اساس کار صهیونیست ها جاسوسی و سلطه اطلاعاتی است، بیان کرد: صهیونیست ها با حضور در کشورهای منطقه به اعتقاد خودشان می خواهند که حلقه محاصره برای ایران درست کنند، اما نمی دانند که اینها طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۵ سال آینده را نخواهند دید.

حجت الاسلام نوفرستی ارتباط با رژیم کودک کش صهیونستی را برخی کشورهای عربی را یک ننگ بزرگ برای این کشورها دانست و گفت: شکست صهیونیست ها از جبهه مقاومت نشان داده که نابودی این رژیم نزدیک است، امید است این موضوع، کشورهای عربی را به خود بیاورد و بیش از این نوکری رژیم صهیونیستی را نکنند.

امام جمعه موقت بیرجند تاکیدکرد: جمهوری اسلامی ایران قوی تر از هر زمان دیگر است و بنابراین با آگاهی و بصیرت مردم پیوسته شکست صهیونیست ها را در جهان و منطقه شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه اساس حرکت دشمن از سال ۹۶ این بود که توان اجتماعی نظام را هدف قرار دهد، افزود: بیشتر نقشه های دشمنان با طرح مسائل اقتصادی یا دروغ بزرگ شروع شده است و به بهانه مباحث اقتصاد، توان اجتماعی نظام را هدف قرار داده اند.

بیشتر بخوانید   اضمحلال رژیم کودک‌کش صهیونیست در آینده نزدیک رقم خواهد خورد

وی به میلاد حضرت مسیح و آغاز سال جدید میلادی اشاره کرد وگفت: مسیحی ها نزدیک ترین گروه به مؤمنان هستند، حضرت مسیح(ع) از یاران امام زمان(عج) است که برای یاری امام عصر خواهد آمد.

انتهای پیام/۲۵۰

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها