تمامی مشترکین خانگی و تجاری گاز استان خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: تمامی مشترکین خانگی و تجاری گاز تحت پوشش بیمه حوادث ناشی از گاز طبیعی قرار دارند.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس قرارداد جدید شرکت ملی گاز ایران با شرکت بیمه تعاون تعاونی و در ادامه طرح بیمه مشترکین گازطبیعی، تمامی مشترکین خانگی- تجاری در کشور، نسبت به حوادث ناشی از گاز بیمه شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به مندرجات این قرارداد، حق بیمه به ازای هر واحد مسکونی مشترکین شهری، ماهیانه 2000 ریال و هر واحد مسکونی مشترکین روستایی ماهیانه 1000 ریال بر مبنای قانون بودجه عنوان شده که این مبلغ از طریق قبوض گاز مشترکین محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، هر واحد مشترک تجاری شهری نیز ماهیانه 10000 ریال و هر واحد مشترک تجاری روستایی هم، ماهیانه 5000 ریال محاسبه می‌شود.

محمودی بیان کرد: شرکت بیمه‌گر هم‌اکنون شرکت بیمه تعاون تعاونی است و این شرکت پس از اعلام حادثه و بررسی کارشناسی، اقدام به پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌کند که در خسارت‌های فوت، مبلغ غرامت در وجه وراث قانونی متوفی بر اساس برگه انحصار وراثت پرداخت خواهد شد؛ همچنین در خسارت‌های پزشکی و نقص عضو، مبلغ غرامت در وجه مصدوم و یا سرپرست قانونی وی بر اساس اسناد و مدارک مثبته پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از هم استانی‌های گرامی درخواست کرد تا با صرفه‌جویی در مصرف این موهبت الهی و رعایت همه‌جانبه مسایل ایمنی، ضمن صیانت از این ثروت عظیم خدادادی، از جان و مال خود نیز مراقبت کامل به عمل آورند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تکمیل 60 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در نوار مرزی خراسان جنوبی با مشارکت قرارگاه عملیاتی شهید ناصری

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها