تکمیل ۶۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی در نوار مرزی خراسان جنوبی با مشارکت قرارگاه عملیاتی شهید ناصری

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری نیروی زمینی‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:۶۰ واحدمسکن مددجویان بهزیستی، در شهرستان های مرزی استان در دستور کار این قرارگاه قرار دارد.

سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی تناکی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری ” پیام خاوران با بیان اینکه این واحد ها پیشرفت  خیلی خوبی داشته است اظهار داشت: ان شاءالله  باعنایت خداوند اکثر آنها در ایام الله عید بزرگ غدیرخم تحویل مددجویان بهزیستی خواهد شد.

وی از اتمام یکی از پروژه های محرومیت زدایی و مردمیاری  این قرارگاه در خصوص  ساخت مسکن مددجویان بهزیستی خبرداد و گفت: رهبرمعظم انقلاب می فرمایند؛هر انسانی واقعا اگر بخواهد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام دهد یکی از مکانهایی که این کار در آنجا عملی است سازمان بهزیستی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری  نیروی زمینی‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بیان کرد: در جهت  همکاری با نهاد مقدس بهزیستی و نیز در راستای برنامه های محرومیت زدایی و مردمیاری  قرارگاه عملیاتی شهید ناصری  نیروی زمینی‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،  در سال ۱۳۹۹ و درمرحله اول ساخت بیش از ۶۰ باب منزل را در جهت تامین مسکن مددجویان بهزیستی ، در شهرستان های مرزی استان (درمیان،نهبندان،سربیشه و زیرکوه)در دستور کار خود قرار داده  داد.

وی با تبریک هفته بهزیستی به تلاشگران صبور و مهربان بهزیستی تلاش های شما راارج وقدر می دانیم و سرافرازی ، موفقیت و سلامت شما را تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  ازدر گاه خداوند منان مسئلت دارم.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مزایده ای برای مستضعفان یا سرمایه داران ؟

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها