عیدی کارگران تا قبل از سال جدید پرداخت شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: کارفرمایان باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند تا حقوق قانونی کارگران از جمله عیدی، پاداش تا پایان سال پرداخت شود تا در آستانه فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش  “پیام خاوران” سیزدهمین جلسه کمیسیون کارگری استان صبح امروز به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و با حضور اعضای این کمیسیون برگزار شد.

سید محمدرضا طالبی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال باید همه دستگاه‌هایی که در حوزه کارگری مسئولیت و نقش دارند، تلاش و اهتمام‌شان بر این باشد تا حق و حقوق کارگران به موقع پرداخت شود.

وی افزود: کارفرمایان باید از هم اکنون به نحوی برنامه‌ریزی کنند تا حقوق قانونی کارگران از جمله عیدی، پاداش و… تا پایان سال پرداخت شود و این قشر در آستانه فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان با مشکل مواجه نشوند.

به گفته وی؛ همه ما از لحاظ شرعی، قانونی و اخلاقی مسئولیت داریم تا در راستای کاهش معوقات کارگری و سایر مشکلات کارگران گام برداریم.

سیزدهمین جلسه کمیسیون کارگری استان با دستور کار بررسی معوقات کارگری و مشکلات واحدهای صنعتی آسیب دیده ناشی از افت فشار و قطعی گاز در استان برگزار و تصمیمات لازم در راستای کاهش معوقات کارگری اتخاذ شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آموزش ۵۰۰ حرفه به علاقه‌مندان مهارت آموزی در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها