۴۴۶ طرح مشاغل خانگی تسهیلات دریافت می‌کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: در ایام الله دهه فجر به ۴۴۶ طرح مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت خواهد شد که در مجموع بیش از ۴ میلیارد تومان اعتبار پرداخت می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران” غلامرضا اشرفی ظهر امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: اعتبارات خوبی در حوزه مشاغل خانگی به استان تزریق شده که در ایام الله دهه فجر به ۴۴۶ طرح تسهیلات پرداخت خواهد شد که در مجموع بیش از ۴ میلیارد تومان اعتبار پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: در سال جاری ۸۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مشاغل خانگی مصوب شده که حدود ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای ۵۷۳ طرح مشاغل خانگی پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: در استان ۳۰۰ تشکل کارگری و کارفرمایی داریم و از ابتدای سال تاکنون ۳۸ تعاونی تشکیل شده و در حوزه تعاون نیز ۵۶۱ فرصت شغلی ایجاد و ۹۰۲ مجوز مستقل و ۳۴۸ مجوز پشتیبان صادر شده است.

اشرفی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر بیان کرد: در خراسان‌جنوبی دو کمیته تشکیل شده که ۵۱ برنامه محوری در این کمیته‌ها پیش‌بینی شده و پنج طرح اشتغال‌زایی و پنج طرح حوزه تعاون افتتاح می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی: برای اولین بار طی دهه فجر میزبانی مسابقات دارت کارکنان به صورت منطقه‌ای در خرسان‌جنوبی برگزار خواهد شد و برگزاری مسابقات دارت برای بانوان کارکنان، تجلیل و تقدیر از مدال آوران ورزشی کشوری، سفر معاونان وزارتخانه به استان و برگزاری جلسات جهاد تبیین در مرکز استان و برخی شهرستان‌ها و تجلیل از کارآفرینان برتر استان از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی اظهار داشت: تشکیل گروه‌های جهادی و انجام خدمات توسط نیروهای کارگری ساختمانی، برپایی میز خدمت در استان، عیادت و دیدار از خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید   تکمیل راه آهن خراسان جنوبی نیازمند 3700 میلیاردتومان اعتبار/ مردم و رسانه‌ها از این پروژه‌های سنگین حمایت کنند

اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی نیز در نشست خبری اظهار داشت: طی دهه فجر ۳۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۸۱ میلیارد ریال به نوعروسان اهدا خواهد شد و تا پایان سال نیز ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود.

سیدرضا حسینی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانکی به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: ۱۰ میلیارد ریال شهریه دانشجویی پرداخت شده و ۴۰۰ دستگاه بخاری به ارزش ۷۶۰ میلیون تومان نیز توزیع خواهد شد.

وی گفت: عیادت از خانواده‌های شهدا، ایتام و بیماران در طرح مفتاح الجنه، برگزاری برنامه‌های بصیرتی برای کارکنان، برگزاری مسابقات فرهنگی بصیرتی در تمامی شهرستان‌ها برای جامعه هدف و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از برگزاری میز خدمت جهادی خبر داد و افزود:  از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار فرصت شغلی به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها