۱۰۵۷ کارت سوخت جامانده در جایگاه‌های بنزین خراسان جنوبی به مالکان تحویل داده شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال یک هزار و ۵۷ قطعه کارت سوخت جامانده در جایگاه‌های بنزین این استان به مالکان تحویل داده شده‌ است.

به گزارش “پیام خاوران” محمدرضا عابدانی صبح امروز در بازدید از جایگاه‌های سوخت بیرجند اظهار داشت: امسال یک هزار و ۵۷ قطعه کارت سوخت در مجاری عرضه بنزین استان خراسان جنوبی جامانده که از این تعداد ۸۰۳ قطعه کارت ابطال شد.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش زمان صدور کارت سوخت، از شهروندان درخواست می‌شود نسبت به حفظ و نگهداری از آن دقت کنند، ضمن اینکه اگر کارت مفقود شود و مورد سوءاستفاده قرار گیرد، مسئولیت‌ آن بر عهده مالک کارت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی ادامه داد: به‌ محض این‌که کارت سوختی در جایگاه‌های سوخت جا می‌ماند مسئولان جایگاه موظف هستند اطلاعات کارت را در فرمت خاصی ثبت و در تابلو اعلانات جایگاه نصب کنند و پس از گذشت ۱۰ روز، کارت‌های سوخت جامانده را در تاریخ‌های یکم، یازدهم و بیست و یکم هر ماه تحویل ناحیه مرکزی این شرکت دهند و مالک کارت می‌تواند با ارائه مدارک آن را تحویل بگیرد.

عابدانی خاطرنشان کرد: چنانچه ظرف ۲۰ روز از تاریخ تحویل کارت‌ها به ناحیه مرکزی، مالک مراجعه نکنند، کارت‌های جامانده ابطال شده و به ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ارسال می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: مالکان خودروها برای جلوگیری از غیرفعال شدن کارت‌های سوخت شخصی، حداقل یک‌بار تا پایان سال ۱۴۰۱ از کارت سوخت شخصی خود استفاده و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: مالکان خودرو در صورت نداشتن کارت سوخت شخصی باید نسبت به ثبت درخواست المثنی در دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید   اعطای حکم قائم‌ مقامی بنیاد بین‌المللی غدیر استان به استاندار خراسان جنوبی

عابدانی گفت: آنان علاوه بر دریافت سهمیه یارانه‌ای در صورت اتمام آن می‌توانند از همان کارت برای دریافت بنزین آزاد نیز اقدام کنند.

فرزاد فوداجی

انتهای پیام/ ۱۰۲

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها