موضوع کشف حجاب در استان خراسان جنوبی موضوعیت ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: موضوع کشف حجاب در استان خراسان جنوبی موضوعیت ندارد و معدود موارد کم حجابی نیز با تذکر لسانی قابل حل می باشد.

به گزارش “پیام خاوران” سید محمدرضا طالبی با بیان این مطلب در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان ، ضمن تقدیر از حضور معنادار و بموقع مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه خاطرنشان کرد: این حضور پرشور وشعور، وظیفه مسئولین را در قبال این زمان شناسی مردم سنگین تر می نماید.

وی افزود: حضور ماندگار مردم در راهپیمایی باشکوه بیست و دوم بهمن ماه مانع دشمنی های معاندان این نظام الهی نمی شود لذا ما باید در این خصوص همواره هوشیار عمل نموه و اقدام ما در این حوزه آفندی باشند، نه تدافعی تا بتوانیم در راستای خنثی سازی نقشه های دشمن گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به سخنان رهبری در موضوع حجاب اشاره و تصریح کرد: به فرموده معظم له در موضوع عفاف و حجاب افرادی که حجابشان ضعیف است نباید افرادی خارج از دایره نظام و ضد انقلاب و دین معرفی شوند.

طالبی با ذکر این نکته که در قانون ما که نشأت گرفته از شرع مقدس اسلام است، رعایت حجاب اسلامی حرمت شرعی دارد، متذکر شد: رعایت حجاب، تکلیفی دینی و قانونی است و طبق قوانین اسلامی و ایرانی کشف حجاب جرم محسوب شده و باید با آن برخورد شود.

وی گفت: موضوع کشف حجاب در استان خراسان جنوبی موضوعیت ندارد و معدود موارد کم حجابی نیز با تذکر لسانی قابل حل می باشد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   دستاوردهای انقلاب|افزایش اشتغال از 500 نفر به 13 هزار و 135 نفر در معادن خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها