بانک سپه شعبه شهدای کویرتایر در مسیر ارتقاء و پیشرفت

بانک سپه شعبه کویرتایر که از دی ماه سال جاری و درسفرمدیرعامل ومعاون اعتباری بانک سپه به شهدای کویرتایر تغییر نام یافت با ارتقاء شاخص های عملکردی در مسیر پیشرفت وتعالی گام برمی دارد.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران “ رئیس بانک سپه شعبه شهدای کویرتایر با تأکید برنقش مؤثر بانک سپه در رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال،اظهار داشت: این شعبه در راستای رشد و تعالی خود اقدامات خوبی مبنی بر ارائه تسهیلات مالی برای مشتریان به ویژه کارکنان کویرتایر برداشته است.

آقای رضا مالکی اظهارکرد: ازابتدای امسال بیش از 900 فقره تسهیلات در قالب عقود اسلامی به مشتریان این بانک پرداخت شده است.

وی با اشاره به وظیفه مهم شبکه بانکی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد:بانک سپه شعبه شهدای کویرتایر و باجه این شعبه در شهرک صنعتی بیرجند در سال جاری،40درصد ازکل تسهیلات اعطایی را در بخش صنعت و معدن پرداخت کرده که نشان از توجه جدی به بخشهای تولیدی و صنعتی دارد.

رئیس بانک سپه شعبه شهدای کویرتایر با بیان اینکه این شعبه از سال 76 فعالیت خود را آغاز کرده است گفت:با افزایش شاخص عملکردی،منابع و مصارف در 6ماهه نخست امسال، این شعبه از درجه 3 به 2 ارتقاء یافته که از مساعدت وهمکاری های ارزشمند  مدیرعامل شرکت کویرتایر، معاون ومدیرمالی شرکت ومدیر شعب بانک سپه استان قدردانی می شود.

بانک سپه شعبه شهدای کویرتایر با شاخص 1501476در کیلومتر 11 جاده کرمان و در ورودی کارخانه کویرتایر واقع است.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیش از ۱۰ هزار نفر در خراسان جنوبی متقاضی مسکن شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها