۱۱ بقعه متبرکه خراسان جنوبی میزبان عزاداری باب الحوائج(ع)

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبگفت: ۱۱ بقعه متبرکه خراسان جنوبی در شهرهای بیرجند، قاین، طبس، نهبندان، زیرکوه و خوسف همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم(ع) میزبان زائران جهت سوگواری و عزاداری برای این امام همام هستند.

به گزارش “پیام خاوران“،حجت الاسلام حسین رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۵ رجب مصادف با سالروز شهادت بزرگ مردی از تبار خاندان عصمت و طهارت(ع) است که به باب الحوائج از ایشان یاد می شود درخت سبز ولایت حیات خود را مدیون امام موسی کاظم(ع) است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت: مقرر شده تا مراسم سالروز شهادت ایشان در ۱۱ بقعه متبرکه شاخص استان خراسان جنوبی برگزار شود.

وی بیان کرد: بقاع متبرکه در شهرهای بیرجند، قاین، طبس، نهبندان، زیرکوه و خوسف همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم(ع) میزبان زائران جهت سوگواری و عزاداری برای این امام همام خواهند بود.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: مراسمات توسط هیئت امنای بقاع متبرکه و سازمان اوقاف و امور خیریه استان برنامه ریزی شده است و در این مراسم به تلاوت قرآن کریم، سخنرانی و مرثیه سرایی پرداخته خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مراسم محوری شهادت امام موسی کاظم(ع) در مرکز خاوران نیز گفت: آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند نیز امروز بعد از نماز مغرب و عشا میزبان مراسم عزاداری و سوگواری باب الحوائج(ع) است.

منبع: شبستان

پایان پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پرداخت 2میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف برق به مشترکان صنعتی وکشاورزی خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها