حضور شرکت گاز خراسان جنوبی در نمایشگاه اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی

شرکت گاز استان خراسان جنوبی با همکاری شرکت ملی گاز ایران در نمایشگاه اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ حضور یافت.

به گزارش “پیام خاوران”، رحمان محمودی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴٠١ با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقا نظام مدیریت بحران کشور و با حضور دستگاه‌ها اجرایی و امداد رسان در تهران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: با همت همکاران واحدHSE  و روابط عمومی، شرکت گاز استان خراسان جنوبی در اولین رویداد مدیریت بحران (ایران قوی ۱۴۰۱) با همکاری مشترک شرکت ملی گاز ایران حضور یافت.

وی افزود: تصمیم گیری در شرایط بحرانی از اهمیت بالای برخوردار است و حضور  شرکت گاز استان خراسان جنوبی در این رویداد نقش بسزایی در افزایش تجربه و معلومات در تصمیم گیری در شرایط بحرانی دارد.

محمودی بیان کرد: در نشست مدیریت بحران صنایع نفت و گاز و در پنل های تخصصی، موضوعات تاب آوری در صنعت گاز و پدافند شیمیایی در صنایع نفت و گاز مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ در بخش‌های نمایشگاه بین المللی، کنفرانس علمی ارائه دستاوردهای تحقیقاتی، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، نشست‌های تخصصی راهبردی، رویداد استارت آپی دانش بنیان و جشنواره فرهنگی هنری و مانور در تاریخ ۲۵ تا ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نگاه ویژه دولت، در حوزه گردشگری خراسان جنوبی شتاب گرفته است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها