کسب رتبه برتر خراسان جنوبی در بین 31 استان کشور

استان خراسان جنوبی در اولین رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی 1401 در بین 31 استان کشور، رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش “پیام خاوران“، نتیجه ارزیابی عملکرد استان‌ها در حضور در اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی 1401 با موفقیت خراسان جنوبی همراه شد.

اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی 1401  که زیرساختی علمی، سیاست‌گذاری و اجرایی برای حوزه مدیریت بحران کشور به شمار می‌رود، توسط وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور شکل گرفت.

این رویداد ملی با حضور فعال 31 استان از 25 تا 27 بهمن ماه  در محل موزه ملی دفاع مقدس تهران برگزار شد.

استان خراسان جنوبی نیز با حضور فعال و مؤثر در دو بخش کارگاه ها و پنل های تخصصی و راهبردی و نیز بخش نمایشگاهی و همچنین تجهیزات سنگین و کاربردی مانند کانکس فرماندهی و مدیریت بحران و مخزن سوخت رسانی دومنظوره بنزین و گازوئیل که درفضای باز این نمایشگاه تعبیه شده بود، در این رویداد شرکت کرد.

در زمان برگزاری این رویداد، مدیران کشوری، ستادی و استانی، مقامات نظامی و انتظامی کشوری از جمله وزیر کشور، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و … از غرفه خراسان جنوبی بازدید نموده و از نزدیک در جریان دستاورد ها و فعالیت های استان در حوزه مدیریت بحران قرار گرفتند.

شایان ذکر است؛ براساس شاخص‌ها و ویژگی های مؤثر در این رویداد، استان خراسان جنوبی از بین 31 استان شرکت کننده، رتبه برتر را کسب کرد و در مراسم اختتامیه که با حضور مسئولین کشوری در سالن همایش‌های موزه ملی دفاع مقدس برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس یادبود اولین رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی 1401 به مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اهدا شد.

بیشتر بخوانید   مادرشهید غلامحسین براتی روبیات آسمانی شد

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها