جشنی که شکوفه‌های لبخند بر لبان کودکان استان می‌نشاند

سی و یکمین جشن گلریزان بیرجند، همزمان با سوم اسفند با حضور مسئولان، خیرین و مردم در سالن ورزشی مخابرات برگزار می شود تا باری دیگر شکوفه های لبخند بر لبان کودکان خراسان جنوبی بنشیند.

مسئول اجرای جشن مردمی گلریزان بیرجند، در گفتگو با خبرنگار “پیام خاوران” گفت: امسال نیز به مانند سالهای گذشته و در آستانه عید نوروز جشن گلریزان در بیرجند برگزار می شود.

مهدی قمری با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته جلسات متعدد اعضای خادمین گلریزان با اقشار و ادارات برگزار شده است، افزود: جلسات با استاندار، آموزش و پرورش، کمیته امداد، مجمع امور صنفی، شرکت آب و فاضلاب و شرکت گاز برگزار شده و قول همکاری  همه جانبه برای برگزاری بهتر  گلریزان داده شده است.

وی یادآور شد: پس از  دو سال کرونا خوشبختانه امسال گلریزان با حضور خیران  روز چهارشنبه  ساعت 30/19 در سالن ورزشی مخابرات  برگزار می شود.

مسئول اجرای جشن مردمی گلریزان بیرجند با اشاره به اینکه پس از برگزاری جشن گلریزان از تولیدی های معتبر تهران خرید البسته انجام می شود، یادآور شد: در سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان البسه خریداری شد که 50 درصد آن در شهر بیرجند و حومه و 50 درصد مابقی در شهرستانهای استان اهدا شد.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی جشن گلریزان، خاطرنشان کرد: طی هماهنگی هایی که با صدا و سیما انجام شده این مراسم به طور زنده از شبکه خاوران پخش می شود.

وی یادآور شد: جشن گلریزان بیرجند، به عنوان یکی از آثار ناملموس استان، ثبت ملی شده است.

قمری عنوان کرد: عایدات سی امین جشن گلریزان بیرجند که سال گذشته برگزار شد، بیش از یک میلیارد تومان بود که برای تهیه ۶ هزار و ۳۰۰ دست لباس هزینه شد.
وی تاکید کرد: سفره جشن گلریزان همواره  پهن است و مردم و مسوولان می‌توانند با واریز مبلغ نقدی خود به شماره حساب ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۱۷۰۴۰ نزد بانک صادرات کمک‌های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.

بیشتر بخوانید   اطلاعیه سازمان حج درباره دو نرخی شدن هزینه حج تمتع ۱۴۰۲ 

انتهای پیام/ 107

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها