رونق تولید و اشتغال نیازمند نگاه حمایتی مدیران است

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: رونق تولید و اشتغال نیازمند نگاه حمایتی مدیران است و برای جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در استان باید بیش از پیش تلاش شود.

به گزارش “پیام خاوران” حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد ظهر امروز در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: باید ضمن اجرای قانون نگاه حمایتی هم در موضوعات مختلف دنبال شود تا شاهد رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.

وی با توجه به ظرفیت‌های مختلف در عرصه‌های معدنی، کشاورزی و میراث فرهنگی، زمینه کار و تلاش فراهم است گفت: متاسفانه برخی مدیران با اجرای سختگیرانه قوانین از نگاه حمایتی غافل شده‌اند که موجب فرار سرمایه و سرمایه‌گذار می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: هر واحد تولیدی که تعطیل شود، مشکلات زیادی بر جامعه تحمیل می‌شود که افزایش جرم و جنایت یکی از اثرات آن است.

وی افزود: رونق تولید و اشتغال نیازمند نگاه حمایتی مدیران است تا شاهد جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در استان باشیم.

موحدی‌راد با اشاره به دستور کار این نشست در مورد یک طرح گردشگری در فردوس گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از سال ۹۸ به علت مشکل زمین و اختلاف با راه و شهرسازی معطل مانده و نیازمند حمایت است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: باید در جهت رفع مشکل این واحد تولیدی تلاش شود زمین مورد نیاز پروژه به سرمایه‌گذار واگذار شود.

وی درباره مشکل یک کارخانه فعال در شهرک صنعتی بیرجند نیز گفت: این کارخانه نیازمند تخصیص زمین برای طرح توسعه است که مقرر شد با مساعدت شرکت شهرک‌های صنعتی به صورت نقد و اقساط زمین واگذار شود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۳ مرکز حرفه‌آموزی برای توانجویان بهزیستی خراسان جنوبی فعال است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها