نخستین کاروان زیارتی پرسنل توانبخشی علی‌اکبر(ع) به عتبات عالیات اعزام شد

جمعی از پرسنل موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) برای اولین بار با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت طی مراسمی به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش “پیام خاوران” برای نخستین بار جمعی از پرسنل موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت، طی مراسمی که با حضور مدیر کل حج و زیارت استان، مدیریت بهزیستی شهرستان، اعضای هیئت امنا، مددجویان و خانواده های آنان برگزار شد، راهی عتبات عالیات شدند.

مدیرعامل موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) گفت: تعداد ۴۲ نفر از پرسنل و خانواده‌هایشان که در بین آنان ۲۸ زائر اولی است در ایام خجسته اعیاد شعبانیه به سرزمین عشق اعزام شدند.

حامد عرب زاده با بیان اینکه در تلاشیم تا پس از ماه مبارک رمضان سال آینده دومین کاروان پرسنل را از این سفر زیارتی بهره‌مند شوند، به دیگر همکاران خود امیدواری داد تا آرزوی دیرینشان را برآورده کند.

وی افزود: موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) که با نگهداری ۴۰۰ معلول و سالمند و اشتغال ۱۶۰ نفر پرسنل زحمتکش به عنوان بزرگترین مرکز نگهداری معلولین و سالمندان شرق کشور شناخته می‌شود، اکنون پس از ۲۶ سال توانست برای اولین بار کاروانی از پرسنل خود را به مقصد عتبات عالیات اعزام کند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تنور نان‌هایی که خوراک دام می‌شوند، روشن است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها